درخواست بازنشسته ها از مجلس برای تسریع در تصویب لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

جمعی از بازنشستگان خطاب به نمایندگان مجلس نوشتند: با توجه به تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی در تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰ از سوی دولت محترم، خواهشمند است در خصوص تسریع در اعلام وصول و تصویب لایحه دوفوریتی دائمی کردن همسان‌سازی در مجلس شورای اسلامی عنایت ویژه مبذول فرمایید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جمعی از بازنشستگان از رئیس و نماینده‌های مجلس شورای اسلامی خواستند که تصویب لایحه دوفوریتی دائمی کردن همسان‌سازی تسریع شود.

ایلنا نوشت: در هفته‌های گذشته، خبرهای متفاوتی در مورد مخالفت نمایندگان مجلس با لایحه دائمی شدن همسان‌سازی منتشر شد. دلیل مخالفت نمایندگان پیش‌بینی نشدن بار مالی این لایحه است. آنها در مصاحبه‌های خود گفته‌اند که دولت دوازدهم نمی‌‌بایست تصویب چنین قانونی را درخواست کند. 

با این حال بازنشستگان از قبیل کشوری، لشکری و تامین اجتماعی به مخالفت گسترده‌ای در این مورد دست زدند. حالا گروهی از بازنشستگان با راه‌اندازی کارزاری از رئیس و نمایندگان مجلس خواسته‌‌اند که تصویب این لایحه را تسریع کنند. 

در متن این کارزار آمده است: 

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی

احتراماً با توجه به تصویب لایحه دائمی شدن همسان‌سازی در تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۰ از سوی دولت محترم، خواهشمند است در خصوص تسریع در اعلام وصول و تصویب لایحه دوفوریتی دائمی کردن همسان‌سازی در مجلس شورای اسلامی عنایت ویژه مبذول فرمایید. دعای خیر بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی بدرقه راه شما.

دیدگاه تان را بنویسید