دختران قصاب چه کسانی هستند؟/ رفتار وحشتناک برخی خانم ها در کشور با حیوانات! + هشدار تصاویر ناگوار و خشونت آمیز

اخیرا کلیپ‌هایی هولناک از شکنجه و سرانجام کشتار حیوانات اهلی توسط زنان و دختران با پوشش‌هایی نامتعارف، الفاظ و رفتارهایی خشونت‌آمیز با حیوانات نگون‌بخت و ژست‌هایی مشمئزکننده با خون آنها در فضای مجازی منتشر می‌شود که اغلب آنها قابلیت انتشار در رسانه‌ها را ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ میزان نوشت: چند ماهی است که در شبکه‌های اجتماعی شاهد انتشار تصاویری از ذبح نمایشی چهارپایان و ماکیان توسط خانم‌ها هستیم که هرچند مصداق بارز ترویج عامدانه خشونت و قساوت قلب در جامعه است، هرگز اقدامی به منظور جلوگیری از تکرار آن صورت نگرفت و در نتیجه حالا با معضلی مواجه هستیم که از قالب حیوان‌آزاری خارج و به تهدیدی علیه جامعه انسانی تبدیل شده است.

اخیرا کلیپ‌هایی هولناک از شکنجه و سرانجام کشتار حیوانات اهلی توسط زنان و دختران با پوشش‌هایی نامتعارف، الفاظ و رفتارهایی خشونت‌آمیز با حیوانات نگون‌بخت و ژست‌هایی مشمئزکننده با خون آنها در فضای مجازی منتشر می‌شود که اغلبشان قابلیت انتشار در رسانه‌ها را ندارند.

 

photo_2021-08-06_21-13-53

 

در این کلیپ‌ها که حیوانات عامدانه در برابر چشم هم ذبح می‌شوند، روند ذبح تا حد ممکن به طول می‌انجامد تا نمایش، آنقدرها هم زود به پایان نرسد.

 

photo_2021-08-06_21-13-54

 

رها کردن حیوان، در اواسط ذبح با گلویی بریده‌ هم جزو صحنه‌های دردآوری است که در برخی از این کلیپ‌ها مشاهده می‌شود.


 

دیدگاه تان را بنویسید