دلیل خطای اینستاگرام مشخص شد + عکس

در ساعات اخیر فرقی نمی کند که تلاش کنید چه کاری در اینستاگرام انجام دهید، این ارور we limit how often you can do certain things را دریافت می کنید. از انتشار پست یا استوری تا حتی کامنت، لایک و غیره خطای اینستاگرام جهانی بوده و به دلیل ضعف سرورهای آن است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ساعات گذشته تعداد زیادی از کاربران ایرانی درباره خطا اینستاگرام we limit how often you can do certain things  اطلاع رسانی و اظهار نگرانی کردند. خب البته همزمانی با اجرای آزمایشی طرح صیانت  می تواند کمی نگران کننده هم باشد ولی پس از پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که این ارور Instagram جهانی بوده و مربوط به ضعف سرورهای آن است.

در ساعات اخیر فرقی نمی کند که تلاش کنید چه کاری در اینستاگرام انجام دهید، این ارور را دریافت می کنید. از انتشار پست یا استوری تا حتی کامنت، لایک و غیره. تصویر ارور Instagram که این چند ساعت اخیر (در زمان نوشتن این مطلب، حدود ۸ ساعت اخیر) را اینجا می بینید:

 

معادل حدودی فارسی آن می شود:

“ما تعداد دفعاتی را که می توانید کارهای خاصی در اینستاگرام انجام دهید، برای محافظت از جامعه (کاربران) خود محدود می کنیم. اگر فکر می کنید ما اشتباه کرده ایم به ما بگویید؟ “

هر چند وقت یکبار، شبکه های اجتماعی به دلایلی مشکل می خورند یا قطع می شوند. امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ چندین کاربر اینستاگرام در ایران و سراسر آمریکا و انگلیس در توییتر از اینستاگرام که “فعالیت های آنها را محدود می کند” خبر دادند.

بنابراین، شما تنها کسی نیستید که با این مشکل روبرو هستید. چندین کاربر دیگر از خطای “we limit how often you can do certain things” در برنامه اینستاگرام گزارش می دهند.

اینستاگرام هنوز قطعی پلتفرم خود را برطرف نکرده است. در حالی که هنوز دلیل واقعی آخرین اشکال مشخص نشده است، خطایی که روی صفحه شما ظاهر می شود چیز جدیدی نیست. به احتمال زیاد این برنامه به دلیل اشکال یا مشکل فنی از کار افتاده است، مشکلی که کاربران در گذشته با آن روبرو بوده اند.

 

Instagram-we-limit-how-often-you-can-do-certain-things

 

تعدادی از کاربران اینستاگرام در توییتر ادعا کرده اند که نمی توانند استوری ها را در فید خود مشاهده کنند. ظاهراً اگر چند نفر بخواهند در اینستاگرام به چک کردن فید خود بپردازند، با صفحه خالی مواجه می شوند.

 

منبع: ترنجی

دیدگاه تان را بنویسید