نامه بازنشسته های آموزش و پرورش به قالیباف برای لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش استان یزد در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رییس و نیز هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پیگیری و تصویب لایجه همسان‌سازی حقوق خود را خواستار شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بازنشستگان آموزش و پرورش یزد خواهان تصویب لایجه همسان‌سازی حقوق شدند.

جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش استان یزد درنامه‌ای به محمدباقر قالیباف رییس و نیز هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پیگیری و تصویب لایجه همسان‌سازی حقوق خود را خواستار شدند.

در این نامه آمده است: جناب آقای قالیباف، اعضای هیات رییسه و نمایندگان انقلابی، جامعه بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی طرح دایمی کردن همسان‌سازی بازنشستگان را که از سوی شما نمایندگان مردمی پس از ۱۳ سال قانون گریزی پیشنهاد، تهیه، تدوین و با تلاش‌های طاقت‌فرسا توانستید ۲۰۸ نماینده را باخود همراه سازید هیچگاه از یاد نمی‌برند.

دربخشی از نامه نوشته شد: اکنون که طرح در قالب لایحه از سوی هیات دولت درمورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۹تصویب و به مجلس تقدیم شد، رجاء واثق داریم که این بار باحمایت و پیگیری شما نمایندگان درد آشنای ملت برای دفاع از موکلان خود مورد حمایت قرار گرفته و به سرانجام برسد ما منتظر اخبار اعلام وصول و دفاع همه جانبه اعضای هیات رییسه و شما نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید