ربیعی خبر داد:

بسته حمایتی کمک به تامین مسکن زنان سرپرست تصویب شد

ربیعی سخنگوی دولت گفت: دولت «بسته حمایتی کمک به تأمین مسکن زنان سرپرست دهک های (۱) تا (۶) درآمدی» را براساس توزیع آماری زنان سرپرست خانوار ثبت شده در طرح اقدام ملی مسکن را با منابع یارانه ای مور نیاز سهم دولت به تصویب رساند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز گفت: هیأت وزیران به منظور تقویت تأمین اجتماعی افراد تحت پوشش صندوق های بازنشستگی کشوری، لشگری و فولاد، عشایر و روستاییان و همچنین بابت رد بخشی از دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی، با واگذاری سهام متعلق به دولت در برخی شرکت ها به این سازمان به ارزش تقریبی یک میلیون و ۳۰۰ هزار میلیارد ریال موافقت کرد. یکی از اقدامات قابل توجه دولت دوازدهم تلاش برای تسویه بدهی های چندین دهه دولت به صندوق های تامین اجتماعی بوده است. 

ربیعی یادآور شد: در مصوبه دیگر، هیأت دولت «طرح تقسیم کار ملی توسعه، ترویج و نهادینه سازی سیاست های راهبردی خانواده محور» و «بسته حمایتی کمک به تأمین مسکن زنان سرپرست دهک های (۱) تا (۶) درآمدی» را به تصویب رساند.

وی گفت: به موجب «طرح تقسیم کار ملی توسعه، ترویج و نهادینه سازی سیاست های راهبردی خانواده محور»، کلیه دستگاه های اجرایی مکلفند متناسب با محورها و مؤلفه های شاخص های خانواده موضوع مصوبه مذکور و مبتنی بر راهبردهای مندرج در این مصوبه، برنامه ارتقای وضعیت شاخص ها را تدوین و نسبت به درج آن در سامانه رصد و پایش وضعیت زنان و خانواده اقدام نمایند.

سخنگوی دولت افزود: دولت «بسته حمایتی کمک به تأمین مسکن زنان سرپرست دهک های (۱) تا (۶) درآمدی» را براساس توزیع آماری زنان سرپرست خانوار ثبت شده در طرح اقدام ملی مسکن را با منابع یارانه ای مور نیاز سهم دولت به تصویب رساند.

دیدگاه تان را بنویسید