جزییات «طرح یاری» برای بازنشستگان کشوری/ شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشسته ها با وام 30 تا 50 میلیون تومانی

بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در قالب بسته هفتم طرح یاری، وام ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی ۱۰ درصد با اقساط ۶۰ ماهه جهت خرید محصولات لوازم خانگی را دریافت می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با انجام قرعه‌کشی، ۸۰ نفر از بازنشستگان سراسر کشور که در قالب بسته هفتم «طرح یاری» از تسهیلات خرید لوازم خانگی استفاده کرده بودند، برنده جوایز ۵۰ میلیون تومانی شدند.

این قرعه‌کشی روز (سه شنبه) در نشستی با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های صندوق بازنشستگی کشوری، چند تن از مسئولان کانون‌های بازنشستگی و نیز حضور آنلاین مدیران استانی و مسئولان کانون‌های بازنشستگی استان‌های اردبیل و زنجان و نمایندگان گروه صنعتی «انتخاب» انجام شد.

 

۸۰ نفر برنده جوایز ۵۰ میلیون تومانی شدند

 

این قرعه‌کشی از میان بازنشستگان تمامی استان‌های کشور که تاکنون، در قالب بسته هفتم «طرح یاری» از تسهیلات خرید لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب استفاده کرده‌اند، انجام گرفت که ۸۰ نفر از آنها برنده جوایز ۵۰ میلیون تومانی شدند. پیش از این، در بهمن‌ماه سال گذشته نیز مرحله اول قرعه‌کشی انجام و نفرات برنده معرفی شده بودند.

مدیر فاینانس و اعتبارات بانکی انتخاب الکترونیک در این مراسم گفت: با گذشت ۱۰ ماه از اجرای بسته هفتم «طرح یاری»، استقبال خوبی را از سوی بازنشستگان کشوری شاهد بوده‌ایم که انتظار داریم با فعالیت‌های بیشتر در بخش‌های تبلیغات و فروش شرکت، این روند افزایش یابد.

 

وام ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی ۱۰ درصد با اقساط ۶۰ ماهه جهت خرید محصولات لوازم خانگی

 

سیدمجتبی بنی‌طبا با اشاره به اینکه «بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در قالب بسته هفتم طرح یاری، وام ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی ۱۰ درصد با اقساط ۶۰ ماهه جهت خرید محصولات لوازم خانگی گروه صنعتی انتخاب را دریافت می‌کنند»، اعلام کرد: طی دوره ۱۰ ماهه اجرای این طرح، تسهیلاتی به ارزش ریالی بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

بنی‌طبا انجام قرعه‌کشی و اهدای جوایز به بازنشستگان را نیز بخشی از تعهدات گروه صنعتی «انتخاب» در قالب بسته هفتم «طرح یاری» ذکر کرد و افزود: تلاش کردیم فرآیند قرعه‌کشی با حضور نمایندگان بازنشستگان، مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری و به شکل کاملا شفاف انجام گیرد تا رضایت بازنشستگان و مشتریان عزیز را جلب کنیم.

وی ادامه داد: توسعه هرچه بیشتر محورهای همکاری میان بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران و صندوق بازنشستگی کشوری در دستور کار انتخاب الکترونیک است.

بر اساس این گزارش بازنشستگان کشوری می‌توانند برای برخورداری از تسهیلات ویژه بسته هفتم طرح یاری (خرید اقساطی لوازم خانگی با کیفیت) به سایت این طرح به نشانی entekhabino.ir مراجعه کنند.

دیدگاه تان را بنویسید