طرفدار جدید و مشهور بیت کوین کیست؟/ مدیرعامل اپل چه رمزارزی دارد؟

استیو وزنیاک هم‌بنیانگذار اپل بیت‌کوین را یک معجزه ریاضی شگفت‌انگیز خوانده است، اما اعلام کرده که نمی‌خواهم از جمله کسانی باشم که به بیت‌کوین اهمیت می‌دهند و رشد قیمتش را تماشا می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل بیت‌کوین را یک معجزه ریاضی شگفت‌انگیز خواند. او سرمایه‌گذار بیت‌کوین نیست اما برای آینده به بیت‌کوین اعتقاد دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، استیو وزنیاک، هم‌بنیانگذار اپل بیت‌کوین را یک معجزه ریاضی شگفت‌انگیز خواند. او اعلام کرد اگر چه سرمایه‌گذار بیت‌کوین نیست اما به آینده این رمزارز اعتقاد دارد.

هم‌بنیانگذار اپل یکی از طرفداران بیت‌کوین است که در طی سال‌های مختلف بارها این موضوع را ذکر کرده است. همچنین در آگوست ۲۰۱۸ وزنیاک با یک شرکت راه‌اندازی رمزارزها همکاری کرد.

وزنیاک در آن زمان گفت: بیت‌کوین بسیار مستقل است. این ارز به نوعی شبیه اینترنت است و فناوری پشت این ارز شگفت‌انگیز است.

وزنیاک در ادامه گفت: «من بیت‌کوین داشتم و با آن یک سری آزمایش انجام می‌دادم و وقتی قیمت بالا رفت تصمیم گرفتم که بیت‌کوین نداشته باشم زیرا نمی‌خواهم از جمله کسانی باشم که به بیت‌کوین اهمیت می‌دهند و رشد قیمتش را تماشا می‌کنند.»

وزنیاک هفته پیش هم در یک سخنرانی که حدود ۲ میلیون نفر شرکت‌کننده داشت سخنرانی کرد و تاکید کرد که در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری نکرده است.

 

مدیرعامل اپل چه رمزارزی دارد؟

 

همچنین مدیرعامل اپل یک رمزارز به نام WOZX دارد که به عنوان یک ارز برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در سراسر دنیا محسوب می‌شود.

این ارز در حال حاضر ۷۱ سنت قیمت دارد و ارزش بازار این ارز ۸۲ میلیون دلار است. در دو هفته اخیر این ارز ۴۳ درصد رشد کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید