مدیر منطقه برق پاکدشت از استخراج بیت کوین در پشت بام خانه های این منطقه خبر داد.

مدیر منطقه برق پاکدشت گفت: برخی از افراد سودجو با تعبیه دستگاه ماینر در پشت بام منازل، اقدام به استخراج بیت‌کوین می‌کنند که این امر مشکلات عدیده‌ای را در حوزه توزیع برق به همراه دارد.

به گزارش جماران، حمیدرضا نادری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اکثرا افرادی که اقدام به استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) می‌کنند، دستگاه‌های ماینر را در کارگاه‌ها و یا محیط های بزرگ و صنعتی نگهداری کرده و نسبت به این اقدام مجرمانه مبادرت می‌ورزند.

وی افزود: در جدیدترین نوع استخراج بیت‌کوین که با هوشیاری عوامل منطقه برق پاکدشت و از روی کابل سه فاز غیرمجاز وارد شده به یک آپارتمان شناسایی شد، فردی در پشت بام منزل اقدام به استخراج بیت‌کوین می‌کرد.

مدیر منطقه برق پاکدشت گفت: این مزرعه استخراج ارز در پشت بام یک مجتمع چهار واحدی تعبیه شده بود که با هماهنگی مقام قضائی و انتظامی ۴ دستگاه ماینر کشف و توقیف شد.

نادری تصریح کرد: ارزش هر یک از دستگاه‌های ماینر ۳۰۰ میلیون ریال است که هر کدام ۱۵۰ آمپر برق مصرف می‌کرد.

وی با تأکید بر برخورد با استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج بیت‌کوین گفت:منطقه برق پاکدشت با جدیت پیگیر موضوع برق‌های غیر مجاز است و از مردم نیز درخواست دارد تا هرگونه فعالیت مشکوک به استخراج ارز دیجیتال را با شماره تلفن ۰۲۱۳۶۰۲۵۳۰۲اداره بازرسی منطقه برق شهرستان پاکدشت اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.