گرانی 40 درصدی بلیت هواپیماها منتفی شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی، پیگیری‌های سازمان هواپیمایی کشوری و همراهی رسانه‌ها به سرعت افزایش 40 درصدی قیمت بلیت هواپیما اصلاح و حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  محمد ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی از برگشت قیمت بلیت هواپیما به نرخ مصوب خبر داد و گفت: به سرعت به موضوع افزایش 40 درصدی قیمت بلیت‌ هواپیما که به صورت خودسرانه اعمال شده بود، ورود کردیم و در حال حاضر قیمت‌ها به نرخ‌های قبلی برگشت.  

وی ادامه داد: با دستور وزیر راه و شهرسازی، پیگیری‌های سازمان هواپیمایی کشوری و همراهی رسانه‌ها به سرعت افزایش 40 درصدی قیمت بلیت هواپیما اصلاح و حذف شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی با اشاره به موضوع جبران مسافرانی که در این مدت کوتاه بلیت گران خریدند، اظهار داشت: تمامی مسافرانی که بلیت هواپیما را با افزایش قیمت غیرقانونی 40 درصدی خریداری کردند، برای بازپس‌گیری مابه التفاوت آن در ابتدا به شرکت فروشنده بلیت مراجعه کنند اگر به نتیجه نرسیدند درخواست و شکایت خود را به سامانه شکایات مردمی سایت سازمان هواپیمایی ثبت کنند.

ذیبخش گفت: در سال جاری هیچ جلسه‌ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما برگزار نکردیم و تصمیمی هم برای افزایش قیمت‌ها نداشتیم. یک بار در آبان ماه سال گذشته 10درصد افزایش نرخ بلیت هواپیما نسبت به نرخ‌های مصوب خردادماه همان سال اعمال شد و با پیشنهاد شرکت‌ها مصوب شد که کف قیمتی هم حذف شود. پس از آن تا به امروز هیچ تصمیم و جلسه‌ای برای افزایش مجدد قیمت‌ها نداشتیم.    

 

دیدگاه تان را بنویسید