جی پلاس؛

آخرین اخبار استقلال و پرسپولیس| واکنش آبی پوشان به شایعه جذب مدافع ذوب آهن/ AFC پاداش آسیایی سرخ پوشان را واریز نمی‌کند

اخبار و اتفاقات باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز 18 خرداد در قالب یک بسته خبری در این گزارش آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  اخبار امروز سه شنبه 18 خرداد پرسپولیس و استقلال را می توانید در ادامه بخوانید:

اخبار باشگاه استقلال

واکنش آبی پوشان به شایعه جذب مدافع ذوب آهن

سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت؛ در روزهای گذشته اخبار مختلفی از نقل و انتقالات استقلال در برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

از جمله این اخبار می‌توان به خبر جذب مدافع تیم ذوب آهن اشاره کرد که خبر مذکور به این وسیله تکذیب می‌شود. 

باشگاه استقلال از کلیه رسانه‌ها می‌خواهد تا جدا از گمانه‌زنی و ملتهب کردن فضای نقل و انتقالاتی این تیم خودداری کنند.

حرکت زیبای فرهاد مجیدی در تمرین استقلال

پس از چند روز تعطیلی، تمرینات استقلال امروز در مجموعه ورزشی انقلاب از سر گرفته شد و آبی پوشان زیر نظر فرهاد مجیدی و اعضای کادرفنی، با برپایی تمرینات خود را مهیای از سرگیری رقابت های لیگ برتر کردند.

در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان، آنها یک مهمان ویژه داشتند. کیومرث یکی از هواداران استقلال که به سندرم داون مبتلاست، بر سر تمرین تیم حضور پیدا کرد که او با استقلال فرهاد مجیدی و سایر بازیکنان نیز مواجه شد.

مجیدی حتی برای لحظاتی نظارت بر کارهای فنی و تمرینات را نیز به این هوادار سپرد تا او با به گردن انتخاب تایمر و در دست داشتن سوت مجیدی، در نقش مربی تیم محبوبش ظاهر شود.

در پایان تمرین نیز او در جمع بازیکنان استقلال حضور پیدا کرد و عکسی به یادگار نیز گرفت.

حرکت زیبای فرهاد مجیدی در تمرین استقلال/عکس

اخبار باشگاه پرسپولیس

جلسه کمیته حقوقی پرسپولیس با حضور مدیرعامل و معاون باشگاه

کمیته حقوقی این باشگاه متشکل از وکلای خبره دادگستری به ریاست ایمان حسین‌پور شرفشاد تشکیل شد. این کمیته با هدف دفاع از حقوق باشگاه در مراجع داخلی و بین‌المللی شکل گرفته است.

در این جلسه، جعفر سمیعی مدیرعامل و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه ضمن تشکر از زحمات مجموعه حقوقی، از هماهنگی بین معاونت‌های حقوقی و اجرایی ابراز رضایت کردند.

باشگاه پرسپولیس همچنین اطلاعیه‌ای درباره این کمیته صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

کمیته حقوقی در پیشبرد اهداف و ارتقای جایگاه حقوقی باشگاه با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود تلاش می‌کند. برنامه حمایت حقوقی از بازیکنان  و کادر تیم و باشگاه در قالب آموزش و مشاوره از برنامه‌‎های آتی این کمیته است.

تشکیل کمیته حقوقی در باشگاه با وجود پرونده‌های تخصصی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد. همچنین این کمیته در اصلاح فرآیندهای حقوقی و قضایی باشگاه، نقش ویژه‌ای برعهده دارد.

از سوی دیگر، منشور حقوقی کمیته مورد اشاره با دستور مدیرعامل باشگاه، قانون‌مداری و رعایت اخلاق حرفه‌ای تعیین شده است. این کمیته در حوزه‌های علمی و پژوهشی با رویکرد قراردادها و دعاوی و با بهره‌مندی از اساتید برجسته، قرار است انتظارات باشگاه را برآورده کند.

AFC پاداش آسیایی سرخ پوشان را واریز نمی‌کند

این باشگاه در ادامه تلاش‌های خود برای دریافت پاداش آسیایی، بار دیگر با کنفدراسیون فوتبال آسیا، نامه‌نگاری کرد.

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلاتی چون بدهی سنگین به گابریل کالدرون و خواکین به عنوان مهم‌ترین موضوعات برای دریافت فوری پاداش آسیایی خود از نهاد اصلی مدیریت بر فوتبال آسیا درخواست کرد تا هر چه سریع‌تر راهکاری برای انتقال این پول به حساب معرفی کند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی زود و به فاصله یک روز، پاسخ نامه باشگاه پرسپولیس را ارسال کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر تاکید کرد که کشور ایران تحت تحریم‌ است و آنها نمی‌توانند این پاداش را به حساب باشگاه واریز کنند و حتی در اختیار شخص ثالثی که با باشگاه پرسپولیس یا کشور ایران در ارتباط باشد، قرار دهند.

این در شرایطی است که پرسپولیس با یک بحران اقتصادی در خصوص بدهی‌های گذشته روبروست و انتقال این پاداش می‌توانست بخش عمده‌ای از این مشکلات را حل کند.

آخرین جزئیات اختلافات رادوشوویچ و پرسپولیس/ پای ۱۱۸ هزار یورو در میان است

پس از چند روز غیبت بوژیدار رادوشوویچ در تمرینات پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی از باشگاه درخواست کرده تا سریعا مقدمات بازگشت این دروازه‌بان در ایران انجام شود و از این رو پرسپولیسی‌ها به تکاپو افتادند تا مشکل رادوشوویچ را برای جلب نظرش و بازشگست حل کنند.

در همین حال، دیروز (دوشنبه) وکیل ایرانی رادوشوویچ به باشگاه پرسپولیس رفت و آخرین درخواست موکلش را به باشگاه ارائه کرد. رادوشوویچ به پرسپولیس اعلام کرده با توجه به  اینکه  قراردادش از پایان خرداد تا  پایان خرداد هر سال است، باشگاه باید تمام قرارداد این فصل او را پرداخت کند اما مدیران پرسپولیس می‌گویند فصل اواسط مرداد تمام می‌شود تا آن زمان مطالبات این بازیکن را پرداخت می‌کنند.

رادوشوویچ تا به حال حدود ۵۵ درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده و حالا با درخواست جدیدش، پرسپولیس باید حدود ۱۰۰ هزار یورو به او بدهد. البته این فقط یک بخش ماجرا است. رادوشوویچ بابت فصل گذشته هم ادعای دریافت ۱۸ هزار یورو بابت آپشن قراردادش را هم دارد و با این حساب پرسپولیس برای جلب نظر و بازگشت او باید حدود ۱۱۸ هزار یورو به او بدهد.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس که طی چند سال خیر همیشه در دریافت مطالبات خود مشکل داشته، هر بار با باشگاه همکاری کرده تا پرسپولیس دچار مشکل نشود اما این‌بار برخورد نامناسب یکی از مدیرانی میانی باشگاه با او، باعث شده رادوشوویچ دوستی و رفاقت را با باشگاه کنار بگذارد و بخواهد قانونی مشکلاتش حل شود. اگر پرسپولیس نتواند این دروازه‌بان را برگرداند، نه تنها تا پایان فصل مشکل دروازه‌بان خواهد داشت، بلکه باید تمام مبالغ قرارداد او در سه فصل آینده را نیز پرداخت کند. درواقع اگر رادوشوویچ یک طرفه فسخ کند و برنگردد، پرسپولیس با پرونده حدود ۸۰۰ هزار یورویی دیگر روبه‌رو خواهد شد.

ملی پوش تازه وارد در تمرین سرخ پوشان

طبق روال تمرینات، بازیکنان قبل از آغاز تمرین در قالب چند گروه به تنیس فوتبال روی آوردند.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و در ادامه، بازی آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود.

سپس بازیکنان بار دیگر در اختیار مربی بدنساز تیم قرار گرفتند و با استارت‌های سرعتی، برنامه‌های خود را پیگیری کردند.

در بخش‌های بعدی تمرین، فوتبال هدفمند و مرور کارهای تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت. تمرین سه‌شنبه قرمزپوشان حدود یک ساعت به طول انجامید و پس از آن، بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

میلاد سرلک هافبک تکنیکی و خوش قامت سرخپوشان که به تیم ملی دعوت شده است، امروز در تمرین حاضر بود و بامداد فردا راهی بحرین می‌شود تا به اردو تیم ملی ملحق شود.

شهریار مغانلو و علی شجاعی به دلیل مصدومیت امروز اختصاصی تمرین کردند.

پرسپولیس فردا با صنعت نفت آبادان بازی می‌کند و با توجه به این بازی دوستانه، امروز سبک‌تر تمرین کرد.

 ملی‌پوشان، رادو و کریم باقری غایبان تمرین امروز بودند.

دیدگاه تان را بنویسید