تحریم کوپا آمه ریکا توسط مسی، نیمار و کاسمیرو

کاپیتان تیم ملی آرژانتین هم به مخالفان برگزاری مسابقات کوپا آمه ریکا در شرایط کرونایی ملحق شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین به دلیل شرایط کرونایی می‌خواهد مسابقات کوپا آمه ریکا را تحریم کند و در این مسابقات حاضر نشود.

فارس نوشت: البته مسی در این راه تنها نیست تمام بازیکنان تیم ملی برزیل با سردمداری نیمار قصد دارند این مسابقات را تحریم کنند تا در شرایط کرونایی در کشورشان برگزار نشود.

مسی با بازیکنان سرشناس مسابقات کوپا آمه ریکا صحبت کرده و بازیکنان تیم ملی آرژانتین با مسی در این مسیر همفکر هستند. مسابقات کوپا آمه ریکا قرار بود به میزبانی آرژانتین و کلمبیا برگزار شود ولی در کلمبیا به دلیل شرایط بحرانی امنیتی و در آرژانتین به دلیل شرایط کرونایی این مسابقات لغو شد.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی بعد از لغو میزبانی آرژانتین و کلمبیا در نهایت هفته گذشته برزیل را به عنوان میزبان جدید انتخاب کرد ولی به دلیل شرایط کرونایی شدید با اعتراض بسیاری از شهروندان برزیلی شده است.

کاسمیرو، کاپیتان تیم ملی برزیل گفت: "همه از مواضع ما در رختکن تیم ملی برزیل در مورد برگزاری رقابت های کوپا آمه ریکا مطلع هستند و همه چیز نمی تواند از این روشن تر و واضح تر باشد. البته ما می خواهیم بعد از بازی تیم ملی برزیل با پاراگوئه در تاریخ هشت ژوئن، نظر نهایی خود را محکم تر عنوان کنیم. عدم تمایل به شرکت در رقابت های کوپا آمه ریکا تنها نظر و خواسته من یا بازیکنان شاغل در فوتبال اروپا نیست. بلکه همه اعضای رختکن از جمله سرمربی ما تیته نیز عقیده ای مشابه ما دارد و همه بازیکنان در این خصوص با هم توافق نظر دارند."

دیدگاه تان را بنویسید