تنها بازیکن خارجی پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد

بوژیدار رادوشویچ گفت: مدیران پرسپولیس به من گفتند ماه مارچ (اسفند) دستمزدت را پرداخت می‌کنیم اما نکردند،‌ احتمال دارد به ایران برنگردم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تنها خارجی باقی مانده در فهرست پرسپولیس هفته گذشته و با تعطیلی تمرینات این تیم راهی کشورش کرواسی شد. او دو روز مرخصی بیشتر نسبت به دیگر بازیکنان داشت و این مرخصی امروز به پایان رسید اما خبری از ورود رادو به تهران نیست و گلر کروات همچنان در خارج ایران حضور دارد.

ورزش سه نوشت؛ او می‌گوید «احتمال دارد به ایران برنگردم» و در توضیح چرایی این موضوع به خبرنگار ما توضیح می‌دهد: «به من گفتند ماه مارچ (اسفند) دستمزدت را پرداخت می‌کنیم اما نکردند. بعد از آن هم چنین وعده‌ای دادند اما دوباره خبری از پرداخت نبود.» رادو تصور می‌کند که پرسپولیس علاقه به نگه داشتنش ندارد. 

رادوشویچ تنها بازیکن پرسپولیس است که ارز خارجی می‌گیرد و باشگاه پرسپولیس درباره تفاوت دریافتی او با دیگر بازیکنان، مشکل تامین ارز برای شرکت‌های دولتی را مطرح می‌کند و می‌گوید که «بانک مرکزی باید به ما ارز بدهد.»

اما به نظر می‌رسد مسئله فراتر از این باشد. سال گذشته محمدحسن انصاری‌فرد قراردادی سه ساله با بوژیدار رادوشویچ بست که باشگاه پرسپولیس را ملزم به حفظ این بازیکن تا پایان قرارداد می‌کرد. طبق این قرارداد تازه، اگر پرسپولیس خواستار جدایی رادو باشد، گلر کروات می‌تواند باقی مانده دستمزدش در سالیان آتی را هم طلب کند.

به همین دلیل سرخپوشان باید به دنبال تعامل با این دروازه‌بان باشند. در شرایطی که دیگر بازیکنان پرسپولیس ۶۰٪ از حقوق و ۵۰٪ از پاداش خود را گرفته‌اند، دریافتی رادو کمتر از ۵۰٪ دستمزد است و همین موضوع سبب شده تا او نسبت به مدیریت باشگاه پرسپولیس گله‌مند باشد.

در ماه‌های اخیر جعفر سمیعی و بوژیدار رادوشویچ ماجراهای دیگری هم داشته‌اند که سبب شده تا گلر کروات تمایل چندانی به توافق با مدیریت جدید پرسپولیس نشان ندهد و حالا به مدیریت باشگاه اعلام کرده: «اگر حقوقم را بدهید به ایران می‌آیم.»

ابراهیم شکوری سخنگوی سرخپوشان در این خصوص می‌گوید: «به محض ورود، مطالبات رادوشوویچ را پرداخت می‌کنیم. او بازیکن خوب ماست و علاقه‌ای به جدایی‌اش نداریم.»

رادوشویچ تا پایان فصل چیزی حدود ۲۰۰ هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد اما در صورت جدایی و شکایت به فیفا، این رقم می‌تواند ۴ برابر نیز بشود و ماجرایی نظیر ماریو بودیمیر رقم بخورد.

در نهایت باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و طرفین آیا به توافق می‌رسند یا خیر؟

 

دیدگاه تان را بنویسید