احسان حدادی به المپیک نمی رسد؟

یک پزشک درباره وضعیت جسمانی احسان حدادی گفت: تعجب می‌کنم که مشکل او بیش‌تر از درد کمر نیست چون وضعیت در عکس‌ها بدتر از چیزی است که احساس می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا به تازگی با مشکل دیسک کمر مواجه شده که تمرینات او را تحت تاثیر قرار داده است.

ایسنا نوشت؛ این ورزشکار که اکنون در آمریکا به سر می‌برد به دلیل مشکل دیسک کمر خود نمی‌تواند پرتاب‌های بلندی انجام دهد و قرار است برای بررسی وضعیت و درمان به ایران برگردد.

اوضاع حدادی در آستانه بازی‌های توکیو احتمال آماده نبودن و حتی نرسیدنش به المپیک را مطرح کرده است که پس از بررسی‌های پزشکی نظر نهایی اعلام می‌شود.

در فیلمی که فدراسیون دوومیدانی منتشر کرده است، دکتر پاکزاد که حدادی در آمریکا به او مراجعه کرده است توضیحاتی در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی‌ این ورزشکار ارائه می‌دهد و می‌گوید: مقداری عضله‌ها سفت شده و این درد گاهی به پا می‌رسد. احساس می‌کنم به دلیل این مشکل پتانسیل کاملی ندارد. خطرات اولیه مشکل مقداری درد است و به مرور می‌تواند به عصب ضرر بزند و باعث شود که به طور دائمی ضرر ببیند. البته در حال حاضر به این مرحله نرسیده است اما سورپرایزم که مشکل این ورزشکار بیش‌تر از این نیست چون در عکس‌ها وضعیت بدتر از چیزی است که حس می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید