ادعای فرهیختگان درباره پسرعموی رییس فدراسیون فوتبال؛

وقتی عزیزی خادم راستش را نگفت!

روزنامه فرهیختگان مدعی شد پسر عموی عزیزی خادم برخلاف گفته خودش در دانشگاه شریف درس نخوانده و مدرک او نرم افزار است نه هوش مصنوعی!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، احسان یا سیامک؟ هرکدام که مدنظر شهاب عزیزی‌خادم باشند درباره آنها اطلاعات درستی به مردم داده نشده است. سیامک تحصیلکرده دانشگاه شریف نیست و احسان در رشته هوش مصنوعی تخصصی ندارد و دانشجوی دکتری نرم‌افزار است. حضور هر یک از این دو نفر در فدراسیون اما شاید عادلانه نباشد. عزیزی‌خادم درحالی ادعا دارد باید به چنین افرادی افتخار کرد که هیچ آگهی استخدامی برای به خدمت گرفتن افراد متخصص در این زمینه منتشر نکرده تا شاید افرادی با شایستگی بیشتر شناسایی و استخدام کند. استخدام‌های اینچنینی بدون شک به نقطه ضعف عزیزی‌خادم تبدیل خواهد شد.

روزنامه فرهیختگان نوشت؛ او در همان برنامه تلویزیونی عنوان کرد تغییرات بسیاری در راه است و اگر سایر گزینش‌هایش نیز شبیه به همین انتخاب‌ها باشد، احتمالا انتقادها بیشتر هم می‌شود. عزیزی‌خادم به‌خوبی می‌داند که در این هفتاد و چند روز در میدان‌های بین‌المللی از جمله واگذاری میزبانی لیگ قهرمانان گروه استقلال و فولاد به عربستان و گروه پرسپولیس به هند با آن وضعیت وخیم کرونایی، از دست دادن ساختمان فدراسیون به‌خاطر بدهی به شستا، واگذاری نیمی از ساختمان پرسپولیس به شستا که البته با دخالت وزیر منتفی شد، تصمیمات عجیب و غریب برای خاطیان دربی و واگذاری میزبانی انتخابی جام جهانی به بحرین، تنها بخشی از شکست‌های او در همین مدت کوتاه هستند. انتشار خبر مذاکره با برانکو و برگزاری مراسم افطاری گران‌قیمت نیز از دیگر گاف‌های این مدیر بود که پیش‌تر به آن پرداخته‌ایم. هرچند او در همان برنامه تلویزیونی به تصمیمات خود در این 70 روز بالید، اما به‌نظر می‌رسد مشاوران پرتعدادش باید در ابتدا به او آموزش بدهند که چگونه شکست‌های خود را بپذیرد و سپس برای حل‌کردن آن گام بردارد. فدراسیون محلی برای انتخاب‌های فامیلی نیست و نیازمند شایسته‌سالاری است. این بزرگ‌ترین نکته‌ای است که فدراسیون‌نشین‌ها باید به آن توجه کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید