ضرر عجیب رئال مادرید از یک اشتباه بزرگ! + عکس

ادن هازارد هزینه ای سنگین برای رئال مادرید داشته و هرگز آن را جبران نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نظر می رسد ادن هازارد تصمیم خود را در مورد ادامه فصل گرفته و تمام تمرکز خود را روی حضوری اماده در ترکیب تیم ملی بلژیک در یورو 2020 قرار داده است. ادن هازارد در شرایطی دیدار حساس و تعیین کننده رئال مادرید در هفته پایانی برابر ویارئال را از دست می دهد که در آزمایشات اثری از مصدومیت وجود ندارد، اما خود او تاکید داشته احساس درد دارد و نمی تواند در این مسابقه نیز به میدان برود.

 

ورزش سه نوشت؛ از زمان انتقال به رئال مادرید در تابستان سال 2018، ادن هازارد اغلب بازی های این تیم را به علت آسیب دیدگی از دست داده و در 59 مسابقه غایب بوده است. این در حالیست که روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز دیگری در مورد این بازیکن دارد. او گفت: "هازارد در شرایط بسیار رضایت بخشی قرار دارد. این بهترین شرایط ادن هازارد در ماه های اخیر بوده و او می تواند در هفته های آینده در بهترین حالت بازی کند."

 
 

اگر آلواردو اودریوزولا هفت دقیقه در دیدار پایتنی مقابل ویارئال بازی کند، هازارد به جز ماریانو و لونین، دروازه بان های ذخیره تیم به دومین بازیکنی تبدیل می شود که کمترین دقایق ممکن را در ترکیب رئال مادرید حضور یافته است. هازارد در این دو فصل در مجموع 2391 دقیقه بازی کرده است. او با انتقالی حدود 100 میلیون یورو راهی مادرید شد. 40 میلیون یورو پرداخت شده و 54 میلیون دیگر هم در سال های آتی پرداخت می شود.

ستاره بلژیکی در هر فصل حدود 30 میلیون یورو ناخالص دستمزد می گیرد که از این مبلغ این فصل 10 درصد کاهش حقوق به دلیل شیوع بیماری را باید کم کرد). بدین ترتیب هر دقیقه بازی ادن هازارد 39400 یورو برای رئال مادرید هزینه داشته است. هازارد در این مدت تنها پنج بار برای رئال مادرید موفق به گلزنی شده که هر گل تقریبا 19 میلیون یورو 18.8 میلیون یورو، هزینه روی دست باشگاه گذاشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید