خانه لاکچری و 10 میلیون پوندی ادن هازارد+ تصاویر

ادن هازارد خانه‌ای در مادرید برای خودش اختیار کرده که ۱۰ میلیون پوند آب خورده است. خانه ای که در محله «لافینکا» واقع شده است. محله ثروتمندنشین که خانه اکثر بازیکنان بزرگ رئال همچون سرخیو راموس، کریم بنزما و تیبو کورتوا در آن لوکیشن در همسایگی هازارد قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، با ۸۸ میلیون پوند به رئال مادرید آمد و با مصدومیت‌های گاه و بیگاهی که دچارش شد نتوانست ذره ای از قدرتش در چلسی را اینجا در مادرید به هواداران نشان دهد. بعد از جرقه‌هایی از موفقیت هفته گذشته هم در جریان بازی مصدوم شد و به ناچار زمین بازی را ترک کرد. خیلی‌ها تصور می‌کنند ادن هازارد انتخاب بدی داشته و آه هواداران چلسی دامنش را در زمین گرفته است. حقیقت ماجرا اما چیز دیگری است. او هم مثل گرت بیل در حال عادت کردن به زندگی لاکچری در مادرید و لذت بردن از امکانات آن است.

خانه ۱۰ میلیون پوندی
خبرورزشی نوشت؛ ادن هازارد خانه‌ای در مادرید برای خودش اختیار کرده که ۱۰ میلیون پوند آب خورده است. خانه ای که در محله «لافینکا» واقع شده است. محله ثروتمندنشین که خانه اکثر بازیکنان بزرگ رئال همچون سرخیو راموس، کریم بنزما و تیبو کورتوا در آن لوکیشن در همسایگی آزار قرار دارد.

خانه خواننده پاپ
شاید برایتان جالب باشد که بدانید خانه ای که ادن خریداری کرده قبلاً متعلق به یک خواننده پاپ بوده است. خواننده‌ای که رسانه‌ها از فاش کردن نام آن خودداری نکردند. الخاندرو سانس برنده ۱۷ جایزه گرمی قبلا در این خانه سکونت داشته است.

دیزاین خواکین تورس
خواکین تورس اگرچه در بین علاقه‌مندان به فوتبال نامی ناشناخته است اما او جزو بهترین طراحان اسپانیا به حساب می‌آید که تخصصش خانه‌های لاکچری است. خانه هازارد و دیگر بازیکنان رئال که در منطقه لافینکا حضور دارند هم توسط او طراحی شده است.

خانه ادن آزار در مادرید

باشگاه ورزشی و استخر
برای ادن دو چیز بیش از سایر امکانات یک خانه اهمیت دارد. اول داشتن باشگاهی مجهز برای تمرین و دوم استخر و سونا به منظور ریکاوری فردی است. امکاناتی که هردو در خانه لاکچری او یافت می‌شود. چیزی که در روزهای قرنطینه حسابی مورد نیاز این وینگر بلژیکی است.

مناسب برای خانواده
هازارد ۲۹ ساله در مادرید تنها نیست و همسرش ناتاشا نیز به همراه فرزندانشان یانیس، لئو و سامی هم حضور دارند. بچه‌های آزار خوشبخت هستند که هرکدام یک اتاق مجزا برای خود دارند. این خانه از ۶ اتاق خواب و ۱۰ سرویس بهداشتی برخوردار است.

خانه ادن آزار در مادرید

تنیس و سینما
خانه هازارد آنقدر بزرگ است که امکانات تفریحی دیگر را هم شامل شود. به جز استخر و باشگاه بدنسازی، این خانه دارای زمین اختصاصی تنیس است. زمانی هم که هازارد با خانواده‌اش برای دیدن فیلم برنامه‌ریزی می کنند اتاق سینمای خانگی بهترین انتخاب برایشان به حساب می‌آید. 

لاکچری و زیبا
معماری این خانه آنقدر هزینه برداشته که داخل آن با سنگ‌های قیمتی و زیبا کار شده است. در بخشی از این خانه هم آکواریومی بزرگ وجود دارد که پر از ماهی‌های ریز و درشت است. با این حال این زندگی راحت هنوز نتوانسته به هازارد در زمین فوتبال آرامش بدهد.

دیدگاه تان را بنویسید