واکنش زیدان به بدبیاری تازه هازارد

«ادن هازارد» پس از شروع فصل جدید با مصدومیت ماهیچه و البته پشت سر گذاشتن فصل گذشته با مصدومیت شدید از ناحیه قوزک پا، در این فصل تنها سه بار به میدان رفته و حالا نیز پس از ابتلا به کرونا، باردیگر باید مدتی را دور از میادین سپری کند؛ سرمربی کهکشانی‌ها نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، «زین الدین زیدان» سرمربی رئال می‌گوید که مثبت شدن تست کرونای هازارد در برهه ای دشوار و درست زمانی که مرد بلژیکی به مرز آمادگی رسیده، برای این بازیکن رقم خورده است اما در ادامه اضافه کرد که ستاره اسبق چلسی روحیه بالایی دارد.

ایرنا نوشت: هازارد در نخستین بازی خود در لالیگا برابر هوئسکا یک گل فوق‌العاده به ثمر رساند و قرار بود در دیدار برابر والنسیا به میدان برود اما او و «کاسمیرو» هافبک برزیلی رئال هر دو به دلیل ابتلا به کرونا از اردوی رئالی‌ها کنار رفته‌اند.

زیدان در این باره گفت: برای هازارد شرایط بسیار سختی است اما او بازیکن قدرتمندی است و به دلیل تمام مصدومیت‌هایی که به‌تازگی با آنها روبرو بوده، در شرایط حساسی به سر می‌برد. با این حال، او روحیه خوبی دارد و این مهم‌ترین موضوع است.

«ادر میلیتائو» مدافع رئال نیز به‌تازگی به کرونا مبتلا شده و زیدان در مجموع ۶ بازیکن را به دلیل مصدومیت و بیماری در اختیار ندارد.

با این وجود مرد فرانسوی سعی دارد تا به نیمه پر لیوان بنگرد  اما در عین حال اذعان دارد که تست‌های مثبت کرونا آماده سازی‌های تیم تحت هدایتش را برای سفر به مستایا مختل کرده است؛ مستایا جایی است که رئالی ها از ۶ سفر خود به آنجا تنها یک پیروزی کسب کرده‌اند.

زیدان رد ادامه گفت: حال آنها (کاسمیرو و هازارد) خوب است هرچند  آنها بی‌شک از اتفاقی که رخ داده خوشحال نیستند اما از نظر احساسی و فیزیکی شرایط مساعدی دارند. برای آنها پیامی فرستاده‌ام و در موقعیتی دیگر با آنان صحبت خواهم کرد.

وی تاکید کرد: این اتفاق ممکن است همیشه رخ دهد و حتی می‌توانست بدتر از این باشد. در حال حاضر، بسیاری از مردم شرایط بدتری را سپری می‌کنند اما این اتفاق کمی ناهماهنگی ایجاد کرد و تمرین امروز ما در مقایسه با یک روز عادی، مراتب فرق می‌کرد. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که شرایط را بپذیریم و مثل یک تیم رو به جلو حرکت دهیم زیرا در کنار هم قوی‌تر هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید