معرفی برلیانس C۳ کراس و مقایسه با چری آریزو ۶+ مشخصات فنی تصاویر

حداکثر سرعت خودروی چری آریزو 6 175 کیلومتر بر ساعت و برلیانس C۳ کراس 170 کیلومتر بر ساعت است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، برلیانس C3 کراس با چری آریزو 6 است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.      

معرفی برلیانس C۳ کراس:

برلیانس C۳ کراس، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۱۳۹۷ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۶۵۴ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۱۴ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۵۴ نیوتن متر در ۳۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است.

برلیانس C۳ کراس

 

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۴ سرعته خودکار استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۰.۱ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

برلیانس C۳ کراس

از جمله امکانات این خودرو می توان به رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی، سانروف، سیستم ورود و استارت بدون کلید، غربیلک فرمان چرمی مجهز به دکمه تنظیم صدا، فرمان برقی، سنسور عقب و کروز کنترل اشاره کرد.

برلیانس C۳ کراس

معرفی چری آریزو ۶:

چری آریزو ۶، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۶ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۴۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۰۰ نیوتن متر در ۳۰۰۰ دور در دقیقه است.

چری آریزو ۶

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده CVT استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۹.۲ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۵ لیتر است.

چری آریزو ۶

از جمله امکانات این خودرو می توان به کروز کنترل، TPMS، آینه‌های جانبی برقی، پنل روشنایی روی درب، سانروف، مسیریاب ماهواره‌ای، سیستم ورود و استارت بدون کلید و چراغ‌های روشنایی در روز و سیستم تهویه مطبوع دیجیتال اشاره کرد.

چری آریزو ۶

خودرو
برلیانس C3 کراس چری آریزو 6
کشور سازنده
چین چین
سال (طراحی)
1397 2016
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1654سی سی 1498سی سی
حداکثر قدرت
114 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه 147 اسب بخار در 6000  دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
154 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه 200 نیوتن متر در 3000 دور در دقیقه
جعبه دنده
4 سرعته خودکار CVT
شتاب 0 تا 100
10.1 ثانیه 9.2 ثانیه
حداکثر سرعت
170 کیلومتر در ساعت 175 کیلومتر در ساعت
اندازه (میلیمتر)
4210 طول - 1790 عرض - 1512 ارتفاع 4675 طول - 1814 عرض - 1493 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2580 میلیمتر 2650 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
7.6 لیتر در هر صد کیلومتر 6.2 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
55 لیتر 55 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 5 یورو 5 پلاس
ترمز و پایداری
ترمزهای جلو و عقب دیسکی - ABS - EBD ABS - EBD - ESP - EBA - TCS - HAC - BA
کیسه هوا
کیسه هوای جلو (راننده و سرنشین جلو) کیسه هوای راننده و سرنشین - جانبی و پرده ای
سیستم صوتی
نویگیشن – 4 بلندگو – ورودی USB سیستم صوتی و تصویری به همراه مانیتور نه اینچی و شش بلندگو

دیدگاه تان را بنویسید