عذرخواهی متخلفان دربی بعد از جلسه کمیته انضباطی؛

غلامپور: حرکتم را محکوم می‌کنم/ فرجی: رفتار ما زشت بود

مربی دروازه بان های استقلال و بازیکنان پرسپولیس بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی بابت رفتار خود، عذرخواهی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به تخلفات دربی ۹۵ پایتخت از صبح امروز (پنج‌شنبه) در محل فدراسیون برگزار  شد. در این جلسه مهدی ترابی و فرشاد فرجی از پرسپولیس  و بهزاد غلامپور و محمد نادری از استقلال حضور داشتند.

بهزاد غلامپور بعد از حضور در جلسه، در جمع اصحاب رسانه گفت: فکر می‌کنم جلسه خوب و دوستانه‌ای با حضور دوستان پرسپولیس بود. یک موقعی آدم عصبانی می‌شود و الان هم جا دارد عذرخواهی کنم. کارمان کاملا اشتباه بود و آن را تایید نمی‌کنیم. فضای کمیته انضباطی دوستانه و صمیمانه بود. رفتار خوبی با ما داشتند. بحث خوبی با بچه‌های پرسپولیس داشتیم. هر رایی هم بدهند ما تابع آن هستیم.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره رفتار خود در دربی ۹۵  گفت: آن رفتار را رد می‌کنم. یک لحظه عصبانی شدم اما حرکتم اینطور نبود که حتما به بازیکن و مربی حریف آسیب بزنم. در هر صورت آن اتفاق را محکوم می‌کنم.

فرشاد فرجی نیز بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات دربی ۹۵ اظهار کرد: جلسه جامع و کاملی بود. فکر نمی‌کردیم جو جلسه صمیمی باشد. صحبت‌های انجام شد برای نشان دادن زیبایی‌های فوتبال بود. برخوردهای ما خیلی زشت بود. از این بابت خیلی شرمنده شدم. اگر از برخورد و رفتارمان مردم و هواداران آزرده شدند، عذرخواهی می‌کنم.

او ادامه داد: از آقای غلامپور در ابتدا و انتهای جلسه عذرخواهی کردم. جوی که ایجاد کردند تا این حد نبود. آقای حسن زاده سعی کردند راهکار درست را به ما نشان دهند. ان شاء الله از این به بعد چنین رفتاری را نمی بینیم. از بابت رفتار خودم در دربی ناراحتم و عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم از این پس چنین رفتاری را در فوتبال نبینیم.

مدافع پرسپولیس درباره افزایش حساسیت در هفته‌های آینده فوتبال گفت: قطعا این فشارها به بازیکن وارد می‌شود اما هواداران سعی کنند آرامش ایجاد شود که بازیکن هم آرامش خود را داشته باشد. کری خواندن خوب است اما هر چیزی حد و حدودی دارد. خواهشا کری خواندن به بی‌ادبی و بی‌احترامی نکشد. همه فکر می‌کنند ما بازیکنان استقلال و پرسپولیس و تیم‌های دیگر با هم دشمن هستیم اما این‌طور نیست. ما هم در داخل زمین با هم کری داریم اما بی‌احترامی نمی‌کنیم. از بیرون شاید بد دیده شود اما درگیری و بی‌احترامی در داخل زمین نیست. این چیزها وقتی بیش از حد شود قشنگ نیست.

دیدگاه تان را بنویسید