واکنش رسانه های خارجی به بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه پس از 6 سال+ تصاویر

مطبوعات اروپا در خصوص بازگشت بنزما پس از 6 سال به تیم ملی فرانسه صحبت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از روز گذشته اخباری منتشر شد که تیم ملی فرانسه با هدایت دیدیه دشان، سورپرایزی بزرگ برای یورو 2020 دارد و قرار است که بنزما به تیم ملی دعوت شود. حوالی ساعت 10 شب بود که دیدیه دشان با لیستی در دست از بازگشت بنزما پس از 6 سال به ترکیب خروس‌ها پرده برداشت.

بنزما از سال 2015 به خاطر ماجرای جنجالی به همراه متئو والبوئنا از ترکیب تیم ملی فرانسه خط خورد و پس از آن نیز دیدیه دشان او را به تیم ملی دعوت نکرد اما حالا پس از 6 سال، سرمربی تیم ملی فرانسه در آستانه یورو به این فکر افتاد که بنزما را به ترکیب بازگرداند. دشان در خصوص این حرکت گفت که تیم ملی فرانسه به بنزما نیاز دارد و او نیامده که نیمکت نشین شود. دشان گفت که بنزما تیم ملی فرانسه را ارتقا خواهد داد.

بازگشت بنزما البته در مطبوعات اروپا نیز واکنش‌های زیادی به همراه داشت و بسیاری از حضور دوباره یکی از بهترین مهاجمان کنونی در عرصه ملی ابراز خرسندی کردند. کیلیان امباپه پس از این اتفاق با پستی بازگشت او را به تیم ملی تبریک گفت و از خط حمله آتشین تیم ملی فرانسه صحبت کرد. 

لوکاس واسکز نیز که در رئال مادرید هم‌بازی بنزماست این موضوع را به کریم تبریک گفت و برایش آرزوی موفقیت کرد.

اما مطبوعات اسپانیا و فرانسه نیز به این موضوع واکنش نشان دادند. آ.اس چاپ مادرید با تیتر «عفو شده» از بازگشت بنزما نوشت و از بخشیده شدن ستاره رئال از سوی دشان صحبت کرد. بنزما که این فصل یکی از فوق‌العاده‌ترین بازیکنان اروپا بوده ‌بی‌شک می تواند کمک شایانی به ترکیب تیم ملی فرانسه در یورو 2020 بکند.

فرانسه در گروه سختی نیز قرار گرفته است و باید برای صعود با تیم‌های آلمان، پرتغال و مجارستان دیدار کند. 

اکیپ فرانسه نیز به بازگشت بنزما واکنش نشان داد و عکس او را به جلد اصلی نشریه خود بدل کرد. این نشریه معتبر فرانسه با عکسی از بنزما با پیراهن تیم باشگاه رئال مادرید نوشت که عجب سورپرایز بزرگی انجام داد رئیس!

دشان اسامی 26 بازیکن را برای تیم ملی فرانسه منتشر کرد. (اینجا بخوانید) بی‌شک رقابت او با اولیویه ژیرو بسیار جذاب دنبال خواهد شد. 

دیدگاه تان را بنویسید