جی پلاس؛

حواشی دیدار پرسپولیس و شاهین بندرعامری| از گلزنی عبدی پس از 120 روز تا کپی برداری از شادی گل آل کثیر+ عکس و ویدیو

تیم های پرسپولیس و شاهین بندرعامری در رقابت های جام حذفی امروز به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم های فوتبال پرسپولیس و شاهین بندرعامری امروز (28 اردیبهشت) در چارچوب رقابت های جام حذفی از ساعت 20:30  در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهربه مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

در ادامه حواشی این دیدار را می خوانید؛

در دقیقه 35 تیم شاهین بندرعامری توسط میلاد دریانوری برای تیمش گل مساوی را به ثمر رساند و نکته جالب توجه مشت‌های گره کرده بازیکنان شاهین بندرعامری در جشن گل این تیم بود که شباهت زیادی با شادی گل عیسی آل کثیر بعد از گلزنی در دربی داشت.

شاهین بندرعامری

مهدی عبدی مهاجم سرخپوشان پایتخت پس از 120 روز موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد. آخرین گل عبدی در تاریخ 29 دی مقابل فولاد به ثمر رسید.

پرسپولیس شاهین بندرعامری بوشهر مهدی عبدی

در روی سکوهای ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر شعار مردان میدان افتخار ایران با عکس‌هایی از سردار قاسم سلیمانی و شهید نادر مهدوی که ورزشگاه به نام اوست قرار داده شده است.

روح الله شریفی داور مسابقه نیز داماد رئیس جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال است.

دیدار شاهین بندرعامری و پرسپولیس

پیش از شروع مسابقه مسئولان تیم شاهین بندرعامری با اهدای یک دسته گل به یحیی گل‌محمدی به او خوشامد گفتند.

 

شاهین بندرعامری را می‌توان یک تیم روستایی دانست که در لیگ دسته دوم حضور دارد. بندعامری روستایی از توابع تنگستان بوشهر است. 

رضا نظرزاده سرمربی تیم شاهین بندرعامری با یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس عکس یادگاری گرفت.

شاهین بندرعامری و پرسپولیس

 

در دقیقه 22 بازیکن تیم شاهینبندرعامری دچار مصدومیت شد و بازی چند لحظه‌ای متوقف شد.

در روی سکوهای ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر شعار مردان میدان افتخار ایران با عکس‌هایی از سردار قاسم سلیمانی و شهید نادر مهدوی که ورزشگاه به نام اوست قرار داده شده است.

 یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به محض حضور این تیم در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر زمین چمن را بررسی کرد و وقتی خبرنگاران از گل محمدی در مورد وضعیت چمن پرسیدند گفت: بعد از مسابقه در این مورد صحبت می‌کنیم.

* سعید آقایی بعد از 8 مسابقه به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشته است.

ترکیب شاهین بندرعامری

غلامرضا سرتلیان، محمدرضا میمدی، محمد احمدلو، حسن خلیلی، محمد ره آور، امیر آبی، میلاد دریانوردی، صادق مرادزاده، عباس صفری، مهدی چاهکوتاه زاده، داوود جنه

ترکیب پرسپولیس

بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، علی شجاعی، احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی

همانطور که در ترکیب سرخ پوشان مشاهده می کنید، گل محمدی به شهریار مغانلو، کمال کامیابی نیا و وحید امیری برای دیدار امروز استراحت داده است و در ترکیب حضور ندارند.

ورود کاروان پرسپولیس به ورزشگاه بوشهر

گرم کردن بازیکنان شاهین بندر عامری پیش از دیدار با پرسپولیس

 

گرم کردن بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار با شاهین بندرعامری

 

دیدگاه تان را بنویسید