تذکر به دو کاپیتان تراکتور / باشگاه از خطیبی حمایت کرد

مدیر تیم فوتبال تراکتور برخلاف ادعای قبلی ‌اش درباره غیبت شجاعی و دژاگه در تمرینات گفت: باشگاه از کلیه طرفین قرارداد درخواست دارد به تصمیمات هیات مدیره و کادرفنی احترام گذاشته و خود را با مفاد قرارداد تطبیق بدهند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ حسن آذرنیا درباره وضعیت تیم تراکتور پس از دیدار مقابل پیکان، اظهار داشت: با تصمیم رسول خطیبی، پس از بازگشت تیم به تبریز، بازیکنان یک روز استراحت کردند و تمرینات از امروز (سه‌شنبه) زیر نظر کادر فنی از سر گرفته خواهد شد. 

وی با تأکید بر موضع باشگاه درباره حمایت از رسول خطیبی، یادآور شد: رسول خطیبی برای تراکتور برنامه پنج‌ساله دارد و هیئت‌مدیره نیز قاطعانه از او حمایت می‌کند. خطیبی با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما در لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود از گروه شده‌ایم و روند تیم خوب است. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده در لیگ برتر نیز نتایج درخشان تراکتور آغاز می‌شود.

آذرنیا در مورد آخرین وضعیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، گفت: این دو بازیکن با ما تا پایان فصل قرارداد دارند و باشگاه به‌صورت عام از کلیه طرفین قرارداد با خود درخواست دارد که ضمن احترام به تصمیمات هیأت مدیره و کادرفنی، رفتارهای خود را با مقررات و مفاد قرارداد فی مابین تطبیق دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ در همین راستا باشگاه با شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشتر آنها با تصمیمات قانونی هیأت مدیره و کادرفنی در حال مذاکره و تفاهم است.

 این در شرایطی است که حسن آذرنیا در تاریخ 16 اردیبهشت دلیل غیبت شجاعی و دژاگه در تمرینات تراکتور را مرخصی رفتن آنها اعلام کرده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید