معرفی جک J 3 و مقایسه با چانگان + مشخصات فنی و تصاویر

حداکثر سرعت در خودروی جک جی 3 160 کیلومتر بر ساعت و در خودروی چانگان 180 کیلومتر بر ساعت است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، جک J3 با چانگان CS35 است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند. 

معرفی جک J۳:

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ جک J۳، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۰۹ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۲۹۹ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۹۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۱۴ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است.

جک جی 3
در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۵ دنده دستی استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۶ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۵.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۴۵ لیتر است.

جک جی 3

از جمله امکانات این خودرو می توان به پیشرانه میتسوبیشی، سیستم هشدار دهنده باز بودن درب، قفل ایمنی کودک، فرمان هیدرولیک قابل تنظیم، سیستم تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل، گرم کن شیشه عقب، سیستم کولر و تهویه مطبوع، صندلی عقب تاشو، سنسور دنده عقب، چراغ مه شکن جلو، چراغ ترمز سوم، چراغ جلو و عقب هالوژن، آئینه‌های جانبی برقی، چراغ مطالعه، رینگ آلومنیومی، چراغ لادری و برف پاک کن شیشه عقب اشاره کرد.

جک جی 3

معرفی چانگان CS۳۵:

چانگان CS۳۵، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۱۳ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۲۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۶۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

چانگان
در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده گیربکس ۴ سرعته خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۵ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۲ لیتر است.

چانگان

از جمله امکانات این خودرو می توان به سانروف، کروز کنترل، مجهز به سیستم ضد سرقت (Immobilizer) ، کامپیوتر اطلاعات سفر،  صندلی چرمی، قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت، سنسور پارک دنده عقب، هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی، دکمه‌های تنظیم بر روی فرمان/ قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغ‌های جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع  اشاره کرد.

چانگان

همچنین این خودرو مجهز به شیشه بالابر برقی، جلو و عقب، چراغ مه شکن عقب، زیر آرنجی مرکزی عقب، سیستم تهویه مطبوع، آینه‌های جانبی برقی مجهز به چراغ راهنما، آینه‌های جانبی با قابلیت تاشو برقی، کمربند‌های ایمنی مجهز به سیستم پیش کشنده و قابل تنظیم ارتفاع، ریموت کنترل تاشو، قفل مرکزی، گرمکن شیشه عقب، چراغ مطالعه، ریموت کنترل  و برف پاک کن عقب است.

خودرو
جک J3 چانگان CS35
کشور سازنده
چین چین
سال (طراحی)
2009 2013
موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور
1299سی سی 1598سی سی
حداکثر قدرت
93 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه 123 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
114 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه 160 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده
5 دنده دستی 4 سرعته خودکار
شتاب 0 تا 100
16 ثانیه 15 ثانیه
حداکثر سرعت
160 کیلومتر در ساعت 180 کیلومتر در ساعت
وزن
1060 کیلوگرم 1290 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
3965 طول - 1650 عرض - 1445 ارتفاع 4160 طول - 1810 عرض - 1670 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2400 میلیمتر 2560 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
5.5 لیتر در هر صد کیلومتر 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
45 لیتر 52 لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو 4 یورو 4
ترمز و پایداری
ABS - EBD ترمزهای دیسکی در جلو و عقب – سیستم‌های ESP، TCS و HBA – ABS - EBD
کیسه هوا
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی – مجموعاً 4 کیسه هوا
سیستم صوتی
سیستم رادیو پخش با قابلیت پخش MP3 و CD - پورت USB - ٦ بلندگو - آنتن روی شیشه سیستم صوتی مجهز به رادیو و قابلیت پخش CD و با قابلیت پخش MP3 و پورت USB - مجهز به 6 بلندگو

دیدگاه تان را بنویسید