پرویز هادی: تا زمانی که در کشتی این مدیریت حاکم است دیگر مسابقه نمی‌دهم!

دارنده مدال برنز جهان گفت: به احترام همه مو سپیدان تا زمانی که کشتی با این مدیریت اداره می‌شود دیگر در مسابقات شرکت نمی‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرویز هادی ملی‌پوش سابق تیم کشتی آزاد ضمن ابزار تأسف از صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی در برنامه زنده تلویزیونی ترجیح داد تا زمانی که کشتی در مدیریت افرادی با این نوع تفکرات است، پا روی تشک مسابقات نگذارد.

نفر سوم رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۸ نسبت به الفاظی که به او نسبت داده‌شده ابراز ناراحتی کرد و اظهار داشت: از تمام هم‌وطنان عزیزم به‌ویژه هم‌زبانانم، که همواره از من پشتیبانی و حمایت کردند قدردانی می‌کنم و باید عرض کنم در مصاحبه‌ای که چندی پیش در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی جهت اعزام به المپیک داشتم، هدفم احقاق حق تمامی کشتی‌گیران بود.

کشتی‌گیر سنگین‌وزن ایران با اشاره به شرایط سخت تمرین کشتی‌گیران برای حفظ آمادگی بدنی در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: نزدیک به یک سال و نیم گذشته علیرغم محدودیت‌های بسیار و مواجه با تعطیلی سالن‌های کشتی، من و همه کشتی‌گیران مجبور بودیم در فضا‌های باز، پارک‌ها، روی چمن و ... تمرینات خود را انجام دهیم، با این امید که در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت و مزد زحمت‌هایمان را بگیریم.

پهلوان کشور نگاه سلیقه‌ای را عامل زیر پا گذاردن عدالت عنوان کرد و افزود: ای‌کاش مسئولان امر توضیح شفافی مبنی بر عدم برگزاری مسابقات انتخابی و نیز نحوه انتخاب نفرات دعوت‌شده برای حضور در مسابقات جام تختی به کشتی‌گیران ارائه کنند.

دارنده ۳ مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ضمن ابراز تأسف از صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی، در یک برنامه زنده تلویزیونی، گفت: من در خصوص حق خود مانند همه کشتی‌گیرانی که در شهرستان‌های مختلف در حال تمرین هستند، صحبت کردم درحالی‌که رئیس فدراسیون کشتی در برنامه زنده تلویزیونی با ادبیاتی که در شأن ورزش کشتی نبود نسبت به من اظهارنظر کرد.

وی جوانمردی، پهلوانی، بزرگ‌مردی، فروتنی، احترام و اخلاق‌مداری را سرلوحه رفتار کشتی‌گیران دانست و گفت: رئیس فدراسیون کشتی علیرغم آنکه باید الگوی همه باشد به جایگاه قهرمانی که سال‌ها باجان و دل برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده توهین می‌کند که واقعاً جای تأسف دارد.

دارنده ۲ مدال طلای بازی‌های آسیایی با اشاره به اینکه یکی از مربیان تیم ملی در مصاحبه‌ای اخیراً عنوان کرده است؛ طی شش‌هفت‌ماهه گذشته پرویز هادی به اردوی تیم ملی دعوت‌شده، اما خودش حضور پیدا نکرده است، اظهار داشت: درصورتی‌که مستنداتی از این دعوت وجود دارد، آن را ارائه کنند.

وی تأکید کرد: به‌رسم پهلوانی که آن را از بزرگان کشتی آموختم، در پاسخ به توهینی که به من شد سکوت می‌کنم و نمی‌خواهم پاسخ رئیس فدراسیون را با اصطلاحاتی که ایشان به کاربرد بدهم، زیرا در شأن و شخصیت من نیست با آن الفاظ صحبت کنم.

پرویز هادی در پایان بابیان اینکه دست یکایک هم‌وطنان عزیزم را می‌بوسم، خاطرنشان کرد: زمانی که به یک قهرمان ملی توهین می‌شود، در حقیقت به همه پیشکسوتان و مدال‌آوران بی‌احترامی شده است. من نیز به احترام همه مو سپیدان کشتی، ترجیح می‌دهم تا زمانی که کشتی در مدیریت چنین افرادی با این نوع تفکرات است و اصطلاحات غیرمؤدبانه بر آن حاکم می‌باشد، در خلوت و در زادگاهم به تمریناتم ادامه دهم و پا روی تشک مسابقه نگذارم. به امید روزی که روحیه پهلوانی و جوانمردی در فدراسیون کشتی مجدداً احیا شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید