چه کسی درگیری تونل نقش جهان را شروع کرد؟

پرسپولیسی ها برخلاف بازیکنان سپاهان، نظر متفاوتی درباره شروع کننده درگیری در تونل ورزشگاه دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی پرسپولیس و سپاهان، در حالی که در طول بازی هیچ مشکلی خارج از چارچوب مسابقه نبود، در داخل تونل ورزشگاه درگیری شدیدی میان بازیکنان و عوامل دو تیم شرکت گرفت.

سپاهانی ها معتقدند که بازیکنان پرسپولیس دعوا را شروع کردند اما در این سمت، سرخپوشان نظر متفاوتی دارند.

نعمتی: بازیکنان سپاهان شلوغ کردند/دلیلی برای وقت‌کشی وجود نداشت

سیامک نعمتی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک این تیم مقابل سپاهان اظهار کرد: متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، حق ما گرفتن سه امتیاز بود اما متاسفانه در دقایق آخر عقب رفتیم و فکر می‌کنم به همین دلیل ضربه خوردیم. سپاهان موقعیت زیادی نداشت و ما بد گل خوردیم. این بازی حسرت بزرگی برای ما شد. این بازی برای ما مهم‌تر از داربی بود. 

او در باره آسیب دیدگی دستش اظهار کرد: فکر می‌کنم دقیقه ۹۰ بود در ضد حمله‌ای که داشتیم از پشت روی کتفم افتادم و فردا باید ام آر آی بدهم. امیدوارم مشکل خاصی نباشد و برای بازی بعد آماده باشم.

او درباره درگیری‌های پایان بازی گفت: من نمی‌دانم چه کسی درگیری را شروع کرد اما بازیکنان سپاهان به شدت بد صحبت می‌کردند. اینجا زمین فوتبال است و جای بد صحبت کردن نیست ما رفیق هستیم و نباید این گونه صحبت کنیم. یکی از بازیکنان سپاهان به من گفت چرا زمین می‌خوری. کتف من آسیب دیده بود و باید تعویض می‌شدم. حرف‌هایی می‌زدند که واقعا نباید زده می‌شد. فکر نمی‌کنم بازیکنان ما حرف خاصی زده باشند و بازیکنان سپاهان شلوغ کردند. باید حرف‌ها را داخل زمین می‌زدند که بیرون زمین زدند. 

او درباره صحبت‌های نویدکیا که گفته بود به بازیکنان پرسپولیس گفته می‌شد به زمین بیفتند اظهار کرد: من که در زمین بودم چنین چیزی نشنیدم. پرسپولیس را چهار پنج سال است که همه می‌بینند و می‌شناسند. ما مخالف هستیم که کسی برای وقت‌کشی به زمین بیفتد. یکی از افرادی که زمین افتاد خود من بودم که در دو صحنه آسیب دیدم و نمی‌توانستم بلند شوم. ما برای سه امتیاز به زمین آمده بودیم.

کنعانی‌زادگان: پورقاز به سمت کادرفنی پرسپولیس شوت زد و دعوا شروع شد

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس درباره درگیری بازیکنان دو تیم در تونل ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: عزت پورقاز، دفاع وسط سپاهان بعد از سوت پایان مسابقه به سمت کادرفنی ما شوت زد. به نظرم کار درستی نبود. این اتفاق رخ داد و فکر می‌کنم درگیری از آنجا شروع شد.

وی درباره این که گفته می‌شود سعید آقایی با عکاس باشگاه سپاهان درگیر شده است گفت: این مسائل درست نیست. آن‌ها داشتند فیلم می‌گرفتند که ما گفتیم درست نیست ولی سعید آقایی چنین کاری نکرد.

ترابی: کنعانی‌زادگان با عصا هم شده در دربی بازی می‌کند

مهدی ترابی در پایان بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان، همیشه حساس است، زمانی که یک بر صفر جلو بودیم، می‌توانستیم بازهم گل بزنیم اما کم دقت عمل کردیم. توپی که خطرناک هم نبود، وارد دروازه ما شد و ان‌شاءالله بازی بعدی جبران می‌کنیم.

وی درباره درگیری‌های پایان بازی اظهار داشت: واقعاً متوجه نشدم درگیری‌ها چه علتی داشت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سوالی هم که از محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره مصدومیتش پرسیده شد و اینکه آیا به دربی می‌رسد یا نه، گفت: محمدحسین با عصا هم شده، بازی می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید