در گفت و گو با جی پلاس؛

سیامک نعمتی: صحبت از بازگشت برانکو فقط حاشیه ساز است/ باخت به سپاهان درس خوبی به پرسپولیس داد

هافبک پرسپولیس می گوید صحبت درباره بازگشت برانکو به این تیم باعث ایجاد حاشیه می شود.

لینک کوتاه کپی شد

 پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر نتوانست در بازی خانگی مقابل سپاهان به روند موفقیت های خود مقابل این تیم ادامه دهد و در نهایت با حساب دو بر صفر مقابل شاگردان امیر قلعه نویی شکست خورد.

*اسیر قانون نانوشته فوتبال شدیم

سیامک نعمتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با این ادعا که پرسپولیس تیم بهتری نسبت به سپاهان بود، صحبت هایش را اینگونه شروع کرد: ما از حیث مالکیت توپ و خلق موقعیت گل بسیار خوب عمل کردیم. به اعتقاد خودم بهترین بازی خودمان را ارائه کردیم اما اسیر قانون نانوشته فوتبال شدیم. ما در نیمه نخست می توانستیم دو گل به سپاهان بزنیم. در نیمه دوم هم موقعیت هایی داشتیم که به راحتی از دست رفت. از این باخت ناراحت شدم اما درس خوبی برای ما بود که از موقعیت های مان بهره لازم را ببریم تا بعد از بازی حسرت نخوریم.

*تشویق هواداران بعد از باخت، شرمنده مان کرد

او درباره پیروزی سپاهان بعد از چندین سال مقابل این تیم و کسب سه امتیاز ارزشمند در کورس قهرمانی تاکید کرد: به سپاهان تبریک می گویم. قطعا برد ارزشمندی برای آن ها بود و می تواند کمک زیادی به این تیم کند ولی ما این نتیجه را جبران خواهیم کرد. خودمان هم ناراحتیم اما تشویق هواداران بعد از بازی ما را شرمنده کرد و تلاش می کنیم این شرمندگی را با پیروزی در بازی های بعد جبران کنیم.

سیامک نعمتی / پرسپولیس

*برای برانکو آرزوی موفقیت دارم اما کالدرون سرمربی ما است

نعمتی درباره برکناری برانکو و شعارهای برخی هواداران درباره بازگشت او به این تیم، تاکید کرد: برای برانکو آرزوی موفقیت می کنم اما ما سرمربی داریم و تاکنون هم خوب عمل کردیم. قطعا هر تغییراتی با تبعاتی مواجه است. کالدرون برای رسیدن به ترکیب ایده آل و بازی مطلوبش با این تیم، نیاز به شناخت و زمان بیشتری دارد.

*اینکه می گویند کالدرون نمی تواند تیم را هدایت کند، حرف بیخودی است

هافبک سرخپوشان گفت: صحبت درباره بازگشت برانکو باعث ایجاد حواشی می شود. اینکه برخی می گویند کالدرون نمی تواند تیم را هدایت کند حرف بیخودی است. او هنوز سه ماه نیست که در ایران حضور دارد. باید به این مربی زمان دهیم. خود ما هم نیاز به زمان داریم که با او هماهنگ شویم.

سیامک نعمتی / پرسپولیس

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا بیرانوند به این اندازه مقابل سپاهان عصبانی بود، به جی پلاس گفت: در یک صحنه توپ به داور برخورد کرد و موقعیت برای حریف ایجاد شد این در حالی است که فکر می کنم در چنین لحظه‌ای باید بازی را نگه دارند. بیرانوند هم به این موضوع اعتراض داشت.

دیدگاه تان را بنویسید