سعید آذری عنوان کرد؛

حق استقلال است در آسیا میزبان باشد

سعید آذری گفت: این حق استقلال است که در ایران میزبان باشد. استقلال باید رایزنی کند و پیگیر باشد چون ممکن است برای میزبانی به نتیجه برسد

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس ، سعید آذری  با اشاره به پیروزی یک بر صفر تیم فولاد خوزستان مقابل گل گهر سیرجان در لیگ برتر گفت: ابتدا باید از جواد نکونام سرمربی تیم تشکر کنم که فولاد را به خوبی آماده بازی کرده بود. بعد از یک دوره بازی‌های فرسایشی در آسیا و قبول سه باخت پیاپی، کار برای بازگشت از لحاظ روحی و روانی سخت بود و نکونام یک بار دیگر نشان داد که مربی کار بلدی است.

مهر نوشت؛ آذری افزود:بازی با تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه نویی همیشه سخت است. قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ و فوتبال بلد است. بازیکنان ما در بازی با گل گهر به خوبی دویدند تا اثبات کنند شایسته کنار رفتن از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نبودند. کار ما در ادامه لیگ سخت‌تر هم خواهد بود چون همه تیم‌ها می‌خواهند مقابل فولادی که در آسیا بوده، عرض اندام کنند. با امید کارمان را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: ما نه قول کسب سهمیه می‌دهیم نه قول مقام. تنها کاری می‌کنیم تلاش و جنگیدن تا آخرین لحظه است. می‌خواهیم همین روند را ادامه بدهیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. البته بازی‌های معوقه ای داریم که به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی این بازی‌ها به زمان دیگری موکول شده است. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی صعود کنیم.

آذری در ادامه در خصوص زرد شدن عجیب زمین چمن ورزشگاه فولاد در بازی با گل گهر گفت: زمانی که همراه تیم در عربستان بودم، مرتب وضعیت چمن را کنترل می‌کردیم. چمن تا ۱۰ روز پیش مشکلی نداشت و واقعاً تعجب برانگیز بود که چرا به این حال و روز افتاده است. مدیر و معاون مجموعه ورزشی باید پاسخگو باشند و امروز هم جلسه‌ای خواهیم داشت.

آذری گفت:این برای بار دوم است که چمن به این شکل در می‌آید. با مسئولان و مقصران به شدت برخورد می‌شود. ۱۰، ۱۱ روز پیش وضعیت چمن بسیار عالی بود. امسال یکسری ترمیم‌ها هم روی چمن انجام دادیم و اینکه چمن به این صورت زرد و خراب شود، واقعاً هنر خاصی می‌خواهد! باید ببینیم چه چیزی پشت قضیه است؛ آیا تعمدی بوده یا عدم تخصص؟ آدم‌هایی که مسئول چمن هستند، سالهاست اینجا کار می‌کنند. آنها در کارشان تخصص دارند و با شرایط آب و هوایی آشنا هستند.

مدیرعامل باشگاه فولاد که با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در کشور عربستان حضور داشت، درباره احتمال میزبانی استقلال در ایران از الهلال عربستان باتوجه به شرایط سیاسی ایجاد شده گفت: این حق استقلال است که در ایران میزبان باشد. استقلال باید رایزنی کند و پیگیر باشد چون ممکن است برای میزبانی به نتیجه برسد. تصمیم گیر نهایی در این زمینه کنفدراسیون فوتبال آسیا است. با توجه به تجربه ام می گویم AFC کاری به رایزنی و لابی‌های سعودی‌ها هم نخواهد داشت.

دیدگاه تان را بنویسید