اکبر عبدی با سریال "روزهای آبی" به تلویزیون می‌آید

تصویربرداری سریال "روزهای آبی" در حالی امامزاده هاشم ادامه دارد که ساناز سماواتی به پروژه اضافه شده و گروه در تلاش‌اند هرچه زودتر خودش را به آنتن برساند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پرویز امیری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی "روزهای آبی" از اضافه شدن ساناز سماواتی و روزهای پایانی تصویربرداری در امامزاده هاشم خبر داد و تأکید کرد: فیلمبرداری سریال "روزهای آبی" در شمال کشور ادامه دارد و تقریباً از مرز 80 درصد تصویربرداری گذشت، کاری پربازیگر که برای بهار 1400 آماده می‌شود.

تسنیم نوشت: "روزهای آبی" درباره خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد. یکی از معروف‌ترین بازیگران این سریال، اکبر عبدی است که به دلیل جراحی قلب نتوانست در سریال "نون‌خ3" حضور پیدا کند. البته چندی بعد هم المیرا عبدی از ابتلای پدرش به کرونا خبر داد و خوشبختانه پس از بهبودی، اکبر عبدی دوباره به تصویربرداری "روزهای‌ آبی" برگشت.

سریال روزهای آبی/ اکبر عبدی

پیگیری‌ها از جزئیات بیشتر سریال نشان می‌دهد اکبر عبدی کنار امیر غفارمنش و فریبا متخصص در جدیدترین اثر محمدرضا حاجی‌غلامی کارگردان سریال "پدرپسری" حضوری ویژه دارند، البته بازیگر نقش اول سریال "ویدا جوان" است که پیش از این در سریال "ماه و پلنگ" و  فیلم سینمایی "آبادان یازده 60" بیشتر نامش را سر زبان‌ها انداخت، بازیگر کاربلدی که شاید "زمانه" حسن فتحی باعث شد مورد توجه مخاطب و کارگردانان سینما و تلویزیون قرار بگیرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این کار پربازیگر در صورت آماده شدن مراحل فنی، به پخش در ایام عید سعید فطر برسد. سریالی که قصه یک مهاجرت خانوادگی را مطرح می‌کند؛ خانواده‌ای که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند در روستایی ساکن شوند و ارتباط آن‌ها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تا حدودی فانتزی را پدید می‌آورد.

زندگی خانواده‌ای‌ که با توجه به مشکلات مالی پدر و فرار از طلبکارها، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری‌شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آن‌ها در روستا است.

ویدا جوان، سامان صفاری، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی‌تبار، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند. همچنین با اعلامِ تهیه‌کننده، به تازگی هم ساناز سماواتی جلوی دوربین سریال حاضر شده است.

همزمان با قرار گرفتن این پروژه تلویزیونی در مراحل پایانی تولید، موسیقی این اثر نیز توسط بابک زرین ساخته شد.

"روزهای آبی" به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه 5 سیما آماده می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید