لیگ قهرمانان آسیا| مجیدی: قول می دهم وریا جام قهرمانی آسیا را بالای سر می برد/ غفوری: بازیکنان برده نیستند که هر 3 روز بازی کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده اما به هواداران قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته یعنی وریا غفوری جام را بالای سر ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار با الشرطه عراق اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم از مسابقه سوم به بعد، همه تیم‌ها تحلیل رفتند ولی در کل بازی‌ها خوب بود. به هواداران استقلال قول می‌دهم در دور آینده خیلی بهتر کار خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا نتیجه یک بر صفر روی استقلال در جریان بازی فشار وارد نکرد، گفت: صددرصد همینطور است. اگر پنالتی که از دست دادیم گل می‌شد، راحت تر بازی می کردیم. الشرطه تیم بسیار خوبی بود که از تمام تیم‌های این گروه از نظر دوندگی بهتر کار می‌کرد. ما به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کردیم و چیزی که می‌خواستیم به دست آوردیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه با العین قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده و آیا وی این انگیزه را دارد با تیمش قهرمان آسیا شود، گفت: تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده اما به هواداران استقلال قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته یعنی وریا غفوری جام را بالای سر ببرد. البته کار خیلی سخت است. باید کار کنیم، تلاش کنیم و زحمت زیادی بکشیم.

مرادی: به صعود به مرحله حذفی قانع نیستیم

بابک مرادی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:‌ بازی سختی بود و چون الشرطه یک تیم فیزیکی بود، می‌خواست این بازی را نبازد اما خدا را شکر توانستیم در این مسابقه پیروز شویم.

او درباره شرایط استقلال در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما یک تیم پرافتخار در آسیا هستیم و به این صعود قانع نیستیم و می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم. امیدوارم در آینده موفق باشیم.

مددی: صعود از گروه مرگ، شایسته تیم بزرگ استقلال و هواداران میلیونی‌اش بود

مدیرعامل باشگاه استقلال به مناسبت صعود آبی‌پوشان به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیامی منتشر کرد. احمد مددی، مدیرعامل استقلال با انتشار پیامی اظهار کرد:‌

صعود از گروه مرگ، شایسته تیم بزرگ استقلال و هواداران میلیونی‌اش بود. بنده به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ استقلال، پیروزی دلچسب استقلال برابر الشرطه و در ادامه صعود سزاوارانه این تیم به مرحله بعدی را به هواداران عزیزمان که در این مدت از تیم خودشان حمایت کردند و دعای خیرشان همراه تیم بود، تبریک می‌گویم.

همچنین لازم می‌دانم از زحمات کادرفنی استقلال به خصوص آقای مجیدی و البته بازیکنان سختکوش استقلال که با وجود خستگی زیاد، با تمام وجود در این بازی کار کردند تشکر ویژه داشته باشم و ان‌شاءالله این روند موفقیت آمیز ادامه خواهد داشت.

غفوری: بازیکنان برده نیستند که هر 3 روز یکبار بازی کنند

ووریا غفوری که به عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال و الشرطه انتخاب شد، در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که از این گروه صعود کردیم اما می‌خواهم به نکته‌ای اشاره کنم. نمی‌دانم تیم‌ها این را خواسته‌اند یا AFC‌ خودش چنین تصمیمی گرفته که باید هر 3 روز بازی می‌کردیم.

وی افزود: بازیکنان برده نیستند که هر 3 روز بخواهند بازی کنند. مطمئنا چنین تورنمنتی نمی‌تواند کیفیت لازم را داشته باشد.

کاپیتان استقلال در خصوص اینکه برای دومین بار به عنوان بهترین بازیکن زمین در این تورنمنت انتخاب شده است، گفت: من از روزی که فوتبالم را شروع کردم، سعی کردم بهترین بازی را ارائه کنم و فکر می‌کنم هر چیزی برایم امکانپذیر است.

دیدگاه تان را بنویسید