جی پلاس

سکوت و بی‌توجهی استقلال به اعتراض پرسپولیس/ جنجال دیگری در راه است؟

هنوز لیگ قهرمانان به پایان نرسیده، جنجال جدیدی در فاصله دو هفته مانده به دربی تهران آغاز شده که ریشه آن در اتفاقات قبل از دربی دور رفت لیگ برتر است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ با اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت نمایندگان ایران به کشور، مسابقات لیگ برتر بعد از وقفه‌ای حدودا 25 روزه دنبال خواهد شد و مسابقات جان تازه‌ای می گیرد.  در این بین استقلال و پرسولیس باید طی هفته های آینده دربی تهران را برگزار کنند ولی به نظر می رسد چند هفته مانده به این بازی، اوضاع مساعد نیست و اتفاقات دور رفت مسابقات در حال رقم خوردن است.

استقلال در هفته بیستم لیگ برتر به علت شرایط وخیم خوزستان از حیث ویروس کرونا، مقابل صنعت نفت آبادان بازی نکرده و در حال حاضر یک بازی کمتر نسبت به رقیب دیرینه خود دارد.  این وضعیت دقیقا مشابه دور رفت مسابقات است که پرسپولیس به علت حضور در آسیا چند بازی کمتر از استقلال انجام داده بود و آبی پوشان به هیچ وجه حاضر به برگزاری دربی در شرایطی که رقیبشان بازی های کمتری انجام داده بودند نشدند.

حالا مسئولان پرسپولیس انتظار دارند شرایط بازی رفت در بازی برگشت هم رعایت شود. طی روزهای گذشته ابراهیم شکوری و سپس افشین پیروانی به این موضوع معترض شدند و انتظار دارند استقلال ابتدا دیدار معوقه خود با صنعت نفت را برگزار کند و سپس دربی انجام شود.  پیروانی درباره این موضوع گفت: اگر قبلا این اتفاق نیفتاده بود، اگر به ما می‌گفتند فردا صبح که می‌رسید، 2 ساعت بعد از آن با استقلال بازی کنید هم حرفی نداشتیم. من اما می‌گویم چرا حرف مربی، مدیر و اعضای باشگاه دیگر به کرسی نشست و قبلا این کار را کردند؟  اکنون نیز فقط خواهان اجرای قانون و تکرار آن تصمیم برای برابر شدن تعداد بازی‌ تیم ها و بعد از آن انجام دربی هستیم.

با وجود این اظهارات، هنوز استقلالی ها که در دور رفت باعث و بانی این اتفاقات شدند، سکوت کرده اند. امشب حجت نظری سخنگوی استقلال بدون توجه به اعتراض های چند ساعت و چند روز قبل پرسپولیسی ها گفت: بعد از بازگشت به ایران، ضمن ریکاوری که به واسطه این تورنمنت سخت و بازیهای بسیار فشرده برای تیم انجام شده، امیدوارم تیم بتواند تمرینات را دنبال کنند تا بازیهای پیش رو مقابل ذوب آهن و بعد از آن پرسپولیس انشالله به خوبی دنبال شود و بتوانیم برنده از این بازی ها خارج شویم.

هنوز دو هفته تا زمان تعیین شده برای دربی باقی مانده و پرسپولیس به خواسته خود نرسیده اما با نزدیک شدن به زمان مسابقه، مطمئنا حواشی بیشتری قبل از این دیدار به وجود خواهد آمد.

 

دیدگاه تان را بنویسید