اظهارات فولادی ها پیش از دیدار با السد؛ سسما: آنها بازیکنان کلاس جهانی دارند/موسوی: بازی مرگ و زندگی است

در آستانه دیدار برگشت با السد در لیگ قهرمانان آسیا، یوسو سسما مربی تیم فولاد خوزستان و مهران موسوی مدافع این تیم در نشست خبری شرکت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم بزرگ السد بازیکنان و کادرفنی در سطح جهانی دارد که تجربه بزرگی در این مسابقات دارند.

یوسو سسما مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر السد عربستان گفت: با نتایجی که تاکنون گرفته‌ایم، فردا برای ما یک فینال سخت است. هر تیمی که فردا برنده شود، شانس صعود قبل از بازی پایانی در دستان خودش خواهد بود. تیم بزرگ السد بازیکنان و کادرفنی در سطح جهانی دارد که تجربه بزرگی در این مسابقات دارند.

وی افزود: آماده مبارزه برای دیدار فردا هستیم و قطعا بازیکنان با انگیزه بیشتر و منسجم‌تر در این دیدار به میدان می‌روند، از کادرفنی، مربی بدنساز و کادر پزشکی ممنون هستیم که بازیکنان را در وضعیت خوبی قرار داده‌اند. اگر بتوانیم بازی فردا را ببریم دست‌آورد بزرگی است و اگر اینگونه نباشد به حریف تبریک می‌گوییم و به بازیکنان خود افتخار می‌کنیم.

مربی تیم فولاد خوزستان افزود: تاکنون در هیچ دیداری کم نیاورده‌ایم و برای همین موضوع به همه بازیکنان تیم افتخار می‌کنم، بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای که در چنین مسابقاتی حاضر نبوده‌اند. امیدوارم که فردا داوری نیز روز خوبی داشته باشد زیرا که در بازی قبل دو اشتباه بزرگ از سوی داور علیه ما گرفته شد که می‌توانست روند و نتیجه مسابقه را تغییر بدهد.

سسما با اشاره به هواداران فولاد گفت: ما نماینده فوتبال و مردم خوزستان و ایران هستیم و امیدوارم که بتوانیم فردا باعث سرافرازی آن‌ها شویم. مطمئنم که فردا بازیکنان تمام توان خود را در این مسابقه برای شادی هواداران و مردم ایران به کار خواهند بست. :

وی در خصوص نبود VAR در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: من برای نخستین بار است که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنم اما باعث تعجب من است که با این همه امکانات ای‌اف‌سی چرا از این سیستم ویدئویی استفاده نشد و قطعا نبود VAR ضرر بزرگی برای ما بوده است.


بازیکن تیم فولاد: فردا بازی مرگ و زندگی برای ماست

فولاد فردا در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف السد قطر خواهد رفت.

سید مهران موسوی مدافع تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر السد عربستان گفت: فردا بازی مرگ و زندگی برای ماست، با تیمی بازی داریم که از نظر مهره‌ای با تیم ما قابل مقایسه نیست. همین موضوع باعث می‌شود تا با انگیزه فراوان وارد زمین بشویم.

وی افزود: هدف ما این است که هم نمایش خوبی داشته باشیم و هم بازی را ببریم. خستگی بازیکنان در تمام بازی‌ها مشهود است اما با توجه به تلاش‌های بی وقفه کادرفنی، بدنسازی و پزشکی تیم توانسته‌ایم از نظر بدنی در وضعیت خوبی باشیم و امیدوارم بتوانیم از این موضوع در دیدار فردا مقابل السد به خوبی استفاده کنیم و تیم بزرگ السد را شکست بدهیم.

دیدگاه تان را بنویسید