سسما: حق فولاد باخت به النصر نبود

مربی فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد ایران در شبی که استحقاق باخت را نداشت، برابر النصر شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یوسو سسما مربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر النصر عربستان گفت: به تیم النصر این برد را تبریک می‌گویم و باید بگویم که ما ظرفیت شکست را داریم. روی یک اشتباه بچه‌گانه مدافع‌مان این شکست را متحمل شدیم. بعد از گل آن‌ها حملات زیادی ترتیب دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در زدن توپ‌های پایانی باید دقت بیشتری می‌کردیم.

مربی فولاد در خصوص نیمه نخست و جریان بازی در نیمه دوم نیز گفت: در نیمه اول مالکیت توپ تقریبا مساوی بود اما تمام شانس‌های گل نیمه نخست برای ما بود، در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم و پس از آن موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متأسفانه نتوانستیم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم و روی یک ضدحمله گل دوم هم دریافت کردیم. تا آخرین لحظه جنگیدیم و به حملات خود ادامه دادیم و باید بگویم که بهترین‌ موقعیت‌های گل برای ما بود.

سسما گفت: امروز روز شانس النصر بود و این باخت حق ما نبود. همینکه بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان تیم حریف انتخاب شده، خودش گویای همه چیز است. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، آن‌ها تمام توان خود را در زمین گذاشتند. دو بازی دیگر باقی مانده و بدون شک تمام سعی خود را تا لحظه پایانی خواهیم کرد.

وی در انتها درباره خستگی بازیکنان برای بازی بعد برابر السد گفت: دوروز تا بازی بعدی فاصله داریم و باید از آقای آذری مدیرعامل باشگاه که تمام موارد مورد نیاز برای ریکاوری هرچه بهتر بازیکنان را تهیه کرده است، تشکر ویژه داشته باشیم. هنوز بازی امشب را آنالیز نکرده‌ایم و پس از آنالیز برای دیدارهای بعدی تصمیم خواهیم گرفت که از چه بازیکنانی استفاده کنیم. شکی در این نیست که باید بازیکنان را از نظر روحی و جسمی ریکاوری کنیم تا با فراموشی باخت امشب برای بازی‌های آتی بجنگند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید