جی پلاس؛

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با الدحیل

استقلال به احتمال زیاد با ترکیب محمد رشید مظاهری، هروویه میلیچ، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی،‌ شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی به مصاف با الدحیل می رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌بامداد امشب از ساعت  00:45 تیم فوتبال استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل می رود.

 استقلال طی سه بازی قبلی تغییرات بسیار کمی را در ترکیب اصلی داشته به نظر می رسد با توجه به نتایج این تیم در دیدارهای گذشته ترکیب استقلال دچار تغییرات خاصی نشود.

مثل همیشه رشید مظاهری درون دروازه استقلال قرار داد.

مسعود ریگی با وجود اشتباهات مرگبار در بازی گذشته، در دیدار دوم نیز برابر الدحیل از ابتدا به میدان می رود. فرشید اسماعیلی ستاره این روزهای خط میانی استقلال دیگر بازیکن حاضر در ترکیب اصلی است. آرش رضاوند به همراه هروویه میلیچ دیگر عناصر خط میانی استقلال خواهند بود.

ارسلان مطهری نیز درخشش خیره کننده ای برابر الدحیل داشت. او یک گل زد و 2 پاس گل داد و امروز از ابتدا در برابر حریف قطری به میدان می رود. مهدی قایدی هم همچون همیشه از ابتدا و در ترکیب ثابت آبی پوشان در برابر الدحیل به میدان می رود.

پس از عملکرد ضعیف خط دفاعی استقلال در بازی قبلی، عارف غلامی دوباره در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت. غلامی که در بازی نخست مقابل الاهلی در کنار یزدانی زوج خط دفاعی تیمش را تشکیل داد، پس از 2 بازی نیمکت نشینی، حالا با انگیزه و توان بالایی در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. سیاوش یزدانی نیز دریگر عنصر تدافعی مجیدی برای این بازی خواهد بود.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال مقابل الدحیل به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، هروویه میلیچ، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی،‌ شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

 

دیدگاه تان را بنویسید