آخرین تمرین الدحیل برای دیدار با استقلال+ تصاویر

تیم فوتبال الدحیل قطر جمعه شب آخرین جلسه تمرینی خود برای مصاف با استقلال را برگزار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، استقلال و الدحیل در نخستین دقایق از بامداد فردا و در یک دیدار حساس که می تواند تکلیف تیم صدرنشین را تا حدود زیادی مشخص کند، به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که در استادیوم دوم ورزشگاه الجوهرة برگزار خواهد شد.

وب سایت رسمی الدحیل در این خصوص نوشته است: ورزشگاه دوم کینگ عبدالله در جده فردا شاهد مسابقه ای بین الدحیل و تیم استقلال ایران در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. در گروهی که الدحیل با 7 امتیاز پیشتاز است در حالی که استقلال با 6 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

تمرین الدحیل


الدحیل پس از یک مسابقه قدرتمند و مهیج از سوی هر دو تیم، موفق شد در نهایت با نتیجه چهار بر سه مقابل استقلال پیروز شود و این پیروزی باعث شد الدحیل دیدارهای مرحله اول را به پایان برساند.

تمرین الدحیل


این تیم تلاش خواهد کرد تا در مسابقه فردا به پیروزی برسد تا اطمینان حاصل کند که همچنان صدر جدول گروه خود را در اختیار دارد و شانس خود را برای صعود به دور دوم رقابت ها افزایش دهد. این تیم عصر دیروز آخرین تمرینات خود را در ورزشگاه الاتحاد را انجام داد که با وجود به پایان رسیدن این جلسه تمرینی، کادر فنی به تمرینات خود ادامه داد تا تعدادی از نکات تاکتیکی مورد نیاز در بازی فردا را به بازیکنان گوشزد کند.

تمرین الدحیل

تمرین الدحیل

دیدگاه تان را بنویسید