جی پلاس

لیگ قهرمانان آسیا| حواشی جدال نمایندگان ایران در هفته سوم؛ سوتی عجیب گزارشگر صداوسیما و شکستن طلسم گوا در آسیا

در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و در نخستین روز، سه تیم تراکتور، پرسپولیس و فولاد به مصاف رقبای خود رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛  هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا امشب آغاز شد و سه تیم تراکتور، پرسپولیس و فولاد به میدان رفتند.

تراکتور ایران صفر - نیروی هوایی عراق صفر

در نخستین بازی امشب، تراکتور ایران و نیروی هوایی عراق از ساعت 19:30 در شارجه امارات به مصاف هم رفتند.

ترکیب اصلی تیم فوتبال تراکتور شامل محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، میلادفخرالدینی و محمد عباس زاده است.

همچنین نیروی هوایی عراق با ترکیب فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، صامح سعید، ابراهیم بایش، حمادی احمد، همام طارق، الآنی، علی محسن، علی کاظم و مصطفی محمد برابر تراکتور قرار می‌گیرد.

گزارشگر تلویزیون شبکه ورزش مسابقه به اشتباه نام تیم نیروی هوایی عراق را جاویا! می‌نامد. در زبان عربی، نیروی هوایی «القوه الجویه» نامیده می شود.

طارق همام بازیکن سابق تیم عراق عضو تیم نیروی هوایی عراق است که اکنون مقابل تراکتور در حال بازی است. همام بعد از جدایی از استقلال به یک تیم مصری رفت و اکنون در تیم نیروی هوایی بازی می‌کند.

پرسپولیس ایران - گوای هند

تیم فوتبال پرسپولیس، صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 21:30 امشب (سه‌شنبه) در سومین دیدار خود در مرحله گروهی در ورزشگاه فاتوردای هند به مصاف تیم گوا خواهد رفت که بر همین اساس یحیی گل‌محمدی ترکیب 11 نفره تیمش برای این مسابقه را به شرح زیر اعلام کرد:

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر و سیامک نعمتی.

 ادروادو پلاز با به ثمر رساندن گل اول گوا در دقیقه 13 بازی با پرسپولیس نخستین گل تاریخ این باشگاه را در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند.

* پس از به ثمر رسیدن این گل، سرمربی اسپانیایی گوا به شکل عجیبی خوشحالی کرد.

* دریافت گل اول از گوا سبب شد گل‌محمدی برای دقایقی در بهت فرو برود.

* پس از هدر رفتن موقعیت جدی تیم گوا در دقیقه 15 حامد لک از مهدی ترابی خواست عصبی نشود.

* پس از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در دقیقه 16، عیسی آل کثیر با بلند کردن دست خود درخواست کرد این پنالتی را خودش بزند اما در شرایطی که کنعانی‌زادگان توپ را گرفته و پشت ضربه ایستاده بود، کادرفنی این تیم به مهدی ترابی دستور داد توپ را از مدافع سرخ‌پوشان گرفته و خودش پنالتی بزند.

* دروازه تیم گوا پس از 19 دقیقه در لیگ قهرمانان آسیا با ضربه پنالتی مهدی ترابی باز شد.

* یحیی گل ‌محمدی و خوان فراندو با لباس‌هایی به رنگ مشابه در کنار زمین حضور داشتند.

، پس از گل تیم گوا به پرسپولیس ادواردو پلاز کاپیتان هندی‌ها حرکت عجیبی انجام داد. وی برای شادی گل خود ادعای یک خرگوش را درآورد و سپس با گذاشتن شصت دست خود در دهانش به شادی پرداخت.

* عادل‌خان بازیکن تیم گوا در دقیقه 29 با ناراحتی از تعویض خود از زمین بیرون آمد.

*‌ اعلام خطای پلاز روی بازیکن پرسپولیس سبب شد این بازیکن به شکل عصبی به داور نگاه کند.

* در دقیقه 42 اعلام پنالتی به سود پرسپولیس سبب شد بار دیگر محمدحسین کنعانی‌زادگان با اصرار خود پشت ضربه قرار بگیرد. البته این بار کادر فنی سرخ‌پوشان برخلاف پنالتی اول به وی اجازه دادند این ضربه را بزند اما مدافع پرسپولیس با از دست دادن این فرصت یک پنالتی را هدر داد.

* عیسی آل کثیر پس از مردود شدن گل خود در دقیقه 47 افسوس خورد.

* در دقیقه 25 پس از اعلام خطای سامسون پریرا روی سیامک نعمتی، گالان پریرا توپ را به بدن بازیکن این تیم شوت کرد تا بین دو بازیکن درگیری ایجاد شود. 

فولاد ایران یک - النصر عربستان یک

تیم فوتبال فولاد ایران از ساعت 22:30 امشب (سه‌شنبه) در ادامه مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک سعود ریاض به مصاف النصر عربستان می‌رود. بر همین اساس جواد نکونام ترکیب 11 نفره تیمش را به شرح زیر اعلام کرد:

محسن فروزان، سید مهران موسوی، عارف آقاسی، صالح حردانی، وحید حیدریه، محمد آبشک، زبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمد‌زاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

خبرنگار نشریه «الریاضیه» که در محل بازی فولاد با الصنر در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد از درگیری یک بازیکن فولاد با سامی النجعی بازیکن النصر در پایان نیمه اول خبر داد.

این خبرنگار سعودی اعلام کرد حسین عبدالغنی اسطوره تیم ملی عربستان و مدیر باشگاه النصر میانجگری کرد و مانع از درگیری دو بازیکن شد.

دیدگاه تان را بنویسید