جی پلاس؛

دلجویی جالب از گوا به سبک پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس برای دلجویی از گوای هند دست به اقدام جالبی زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سایت باشگاه پرسپولیس برای دیدار امشب این تیم مقابل گوای هند متنی با یک تیتر جالب منتشر کرده است.

تقابل با میزبان مهربان و پدیده مسابقات 

بعد از رقم زدن دو پیروزی شیرین و قدرتنمایی دوباره در آسیا، سرخپوشان ایران باید امشب به مصاف گوا هند بروند. 

دیدار با نماینده هند برای پرسپولیس می‌تواند از دو جهت دارای اهمیت باشد؛ در ابتدا رقابت با تیمی سختکوش که با تمام وجود، فوتبال سالم را به نمایش می‌گذارد و همچنین، مصاف ورزشی با نماینده کشوری که مهربانی مردمانش قابل ستایش است. 

بازی امشب با گوا در حافظه تاریخی باشگاه پرسپولیس باقی می‌ماند. این تقابل در زمین بازی، جذابیت فوتبالی دارد و خارج از زمین، مُبَلغِ نزدیکی فرهنگ و بسط برادری میان مردم دو کشور است. 

برای بازی با گوا آماده‌ایم.

ماجرای دلخوری گوا از پرسپولیس که به شکایت رسید

 حساب رسمی اینستاگرام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران در چارچوب سفر تیم پرسپولیس به کشور هندوستان، متنی با این مضمون منتشر کرد:

«۲۸۳ سال پس از فتح هند توسط لشکر ایرانیان، حالا نوبت به جوانان ایرانی رسیده تا یک بار دیگر و این بار در آوردگاه دیگری دست به فتح الفتوح بزنند. لشکر پرسپولیس، قهرمان ایران و نایب قهرمان آسیا، پس ار کارشکنی‌های بسیار، برای یک افتخارآفرینی دیگر راهی هند شد تا سوغاتی مهم‌تر از کوه نور و دریای نور را برای هواداران به ارمغان بیاورد.»

این پُست اینستاگرامی که حضور تیم پرسپولیس در هندوستان را با حمله نادرشاه به این کشور مقایسه کرده است، واکنش تند و صریح مقامات رسمی هند را به همراه داشت.

در پی انتشار این مطلب تیم گوای هند از سرخ پوشان به AFC شکایت کرد.

به نظر می رسد پرسپولیس برای دلجویی از گوا و اینکه این تیم شکایت خود را پس بگیرد در نظر دارد دل این تیم و هوادارانش را به دست آورد.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت 21:30 به مصاف گوای هند می رود.

دیدگاه تان را بنویسید