شرط جدید پوگبا برای منچستریونایتد

پل پوگبا برای ماندن در منچستریونایتد شرط دریافت حقوق هفتگی کلان گذاشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پل پوگبا برای ماندن در منچستریونایتد مشکلی ندارد. او از همکاری با اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی برخلاف دوره حضور مورینیو راضی است. به خاطر داشتن حمایت مربیش، بدش نمی آید به همکاری مشترک با شیاطین سرخ ادامه دهد.

فارس نوشت؛ البته برای ماندنخواستار دریافت حقوق بالایی است. این حرف و ادعایی است که دیلی استار، روزنامه معتبر انگلیسی ها زده است.

طبق نوشته این نشریه، هافبک 27 ساله فرانسوی خواستار عقد قراردادی جدید به یک شرط است؛ این که حقوقش حداقل به 500 هزار پوند در هفته افزایش یابد.

البته قرارداد کنونی وی با تیم اولدترافوردی در ژوئن 2022 به اتمام می رسد. اگر یونایتد با  این شرط موافقت نکند و توافقی برای امضای تفاهم نامه کاری جدید حاصل نشود، باشگاه انگلیسی برای جلوگیری از «بازیکن آزادشدن در تابستان سال آینده» مجبور است وی را در پایان فصل جاری بفروشد تا رقمی از راه انتقالش کسب کند.

آنگونه که نشریه انگلیسی عنوان کرده، دریافت 500 هزار پوند در هفته حقوق پایه ای است که هافبک با سابقه مطالبه می کند که البته با توجه به یکسری درخواست های تبلیغاتی، حقوقش تا هفته ایی 800 هزار پوند افزایش خواهد یافت.

باید دید منچستریونایتد مقابل چنین درخواست نجومی چگونه واکنش نشان خواهد داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید