تساوی جذاب یونایتد و اورتون در لیگ جزیره/ پوگبا مصدوم شد

منچستریونایتد در دیداری جذاب و پرگل مقابل اورتون به تساوی 3-3 رضایت داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شاگردان اوله‌گنار سولسشر در این دیدار ابتدا با دو گل پیش افتادند اما بازیکنان اورتون در ابتدای نیمه دوم کار را به تساوی کشیدند. یونایتدها بار دیگر توسط اسکات مک تامینی پیش افتادند اما در آخرین دقایق بازی، دومینیک کالورت لوئین گل تساوی را برای اورتون به ثمر رساند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه این بازیکنان منچستریونایتد بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند تا اینکه در دقیقه 22، میسون گرین وود با یک شوت محکم، شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما شوت خطرناک او از کنار دروازه اورتون به بیرون رفت.

برتری یونایتدها سرانجام در دقیقه 24 نتیجه داد و این تیم به گل اول بازی رسید. مارکوس راشفورد که در سمت چپ محوطه جریمه اورتون صاحب توپ شده بود، با یک ارسال بلند به تیر دوم، ادینسون کاوانی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم اروگوئه ای هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

بعد از این گل هم برتری یونایتد ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند و کاوانی می توانست در دقیقه 35 روی موقعیتی که از همکاری برونو فرناندز و ون بیساکا ایجاد شده بود، گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه او در چهارچوب دروازه اورتون قرار نگرفت.

در دقیقه 41، چیزی نمانده بود که روی اشتباه لیندلوف و دخیا، چیزی نمانده بود ریچارلیسون کار را به تساوی بکشد اما ضربه او از کنار دروازه منچستریونایتد به بیرون رفت.

در دقایق پایانی این یونایتدها بودند که باز هم بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 45، برونو فرناندز گل دوم تیمش را به ثمر رساند. ستاره پرتغالی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک ضربه تماشایی توپ را به قعر دروازه اورتون فرستاد تا نیمه اول با نتیجه 2-0 به پایان برسد.

نیمه دوم را اورتون طوفانی آغاز کرد و در همان 7 دقیقه ابتدایی، هر دو گل خورده را جبران کرد. کالورت لوئین که پشت مدافعان یونایتد صاحب توپ شده بود، آن را به دهانه دروازه ارسال کرد که توپ با دفع ناقص دخیا مقابل عبدالله دوکوره قرار گرفت و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

سه دقیقه بعد خامس رودریگس کار را به تساوی کشید. این بار دوکوره در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عرض او را خامس با یک شوت پای چپ دیدنی به گوشه دروازه منچستریونایتد فرستاد.

یونایتدها که برتری شان را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند. در دقیقه 63، پاس خوب کاوانی، یک موقعیت عالی برای راشفورد ایجاد کرد اما ضربه چیپ او را دروازه بان اورتون دفع کرد.

حملات یونایتدها برای رسیدن به گل سوم سرانجام در دقیقه 70 نتیجه داد و اسکات مک تامینی حساب کار را 3-2 کرد. روی یک ضربه آزاد بود که مک تامینی با ضربه سر ارسال لوک شاو را تبدیل به گل کرد و یونایتدها را پیش انداخت.

برتری تیم میزبان بعد ازاین گل ادامه داشت و در دقایق 77 و 78، این تیم صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما ضربات فرد و راشفورد، راهی به چهارچوب دروازه اورتون پیدا نکرد.

هرچه به پایانی بازی نزدیکتر می‌شدیم، بازیکنان اورتون برای زدن گل تساوی حملات بیشتری روی دروازه یونایتد ترتیب می دادند و سرانجام درپنجمین دقیقه از وقت های تلف شده توانستند به گل سوم برسند. روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه یونایتد، توپ با ضربه سر مایکل کین مقابل کالورت لوئین قرار گرفت و او هم با یک ضربه نوک پا کار را تمام کرد تا اورتون از این دیدار خارج از خانه به یک امتیاز برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید