نیمار خوشحالی اش در پاری سن ژرمن را مدیون چه کسی است؟

مهاجم برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از هم‌تیمی فرانسوی خود تمجید ویژه‌ای کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نیمار که در سال 2017 در انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، همچنان شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد و دوباره بحث بازگشتش به بارسا مطرح شده، این در حالی است که اخیراً سایت «گل» از توافق این مهاجم برزیلی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قراردادش تا سال 2026 خبر داده بود. نیمار حالا با نشریه «فرانس فوتبال» مصاحبه‌ای انجام که اظهارات مثبتی که در این گفت‌وگو انجام داده، نشان از رضایت او از وضعیتش در PSG دارد که احتمالاً منجر به تمدید قراردادش هم خواهد شد.

تسنیم نوشت، نیمار در گفت‌وگو با این نشریه فرانسوی در تمجید از هم‌تیمی فرانسوی‌اش گفت: امباپه چیزهای زیادی برای "فرانسوی بودن" به من آموخت. من بخش عمده‌ای از سازگاری‌ام و خوشحالی‌ام در اینجا را مدیون او هستم. پیش از هر چیر، من بسیار تحت تأثیر شخصیت کیلیان قرار گرفتم. او بسیار با ملاحظه، همیشه شاد، مودب و با همه مهربان است. امباپه انسان بسیار خوبی است. به همین دلیل از همان اولین برخوردمان خیلی خوب با هم کنار آمده‌ایم.

وی افزود: سپس این فرصت را پیدا کردم تا تمرینات کیلیان را از نزدیک ببینم و سرعت او، هنر دریبل زدنش، هوش و فروتنی او برای ادامه روند تحولش را رامشاهده کنم. آنجا بود که با خودم گفتم "او پسر طلایی ما است". سرعت به تنهایی معنا و مفهموم خاصی ندارد. برای استفاده مناسب از سرعت باید باهوش بود و کیلیان اینطور است. او نه‌ تنها خیلی باهوش و سریع است، بلکه هنر بالایی در دریبل‌زنی هم دارد.

اخیراً فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات اروپا خبر داد نیمار 29 ساله می‌خواهد در پاری‌سن‌ژرمن بماند، چون پیشرفت این باشگاه را می‌بیند و پروژه‌ای که این باشگاه فرانسوی در پیش گرفته را دوست دارد.

این ستاره برزیلی تا کنون در 106 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و 83 گل نیز به ثمر رسانده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید