گلکسی اس ۲۱ اف ای و اولین عکس رندر

سامسونگ از گلکسی اس 21 اف ای تصاویری منتشر کرد که تفاوت هایی نسبت به گلکسی معمولی دارد، صفحه نمایشی بزرگتر و دارای سه ودربین پشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  بر اساس تصاویر رندر منتشرشده از گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ، این گوشی صفحه نمایشی بزرگ‌تر از گلکسی اس ۲۱ معمولی دارد و همچنان از سه دوربین پشت بهره می‌برد.

امروز اولین تصاویر رندر گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن سامسونگ منتشر شد. سامسونگ از سال گذشته با عرضه گلکسی اس ۲۰ اف ای روند تولید سری Fan Edition را شروع کرد؛ گوشی‌‌هایی که نسبت به سخت‌افزاری که دارند، با قیمت بسیار خوبی راهی بازار می‌شوند.

در تصاویر رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای می‌توان دید که برآمدگی دوربین به قسمتی از قاب پشتی تبدیل شده و شباهت کمتری به ماژول دوربین گلکسی اس ۲۱ دارد.

گلکسی اس ۲۱ اف ای به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED Plus مجهز شده است و بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی اس ۲۱ از صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی استفاده می‌کرد. به گفته‌ی فون‌آرنا، وضوح صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۱ اف ای ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و دوربین سلفی هم به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته.

این گوشی که بزرگ‌تر از مدل‌ معمولی گلکسی اس ۲۱ است، ضخامتی هم‌اندازه مدل‌ معمولی اما ۴ میلی‌متر طول بیشتر و ۳٫۳ میلی‌متر عرض بیشتر دارد.

در شایعات به این موضوع اشاره شده است که گلکسی اس ۲۱ اف ای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. سه دوربین روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود که دقیقا مانند گلکسی اس ۲۱ است؛ اما بدون شک کیفیت پایین‌تری خواهند داشت.

 گلکسی اس ۲۰ اف ای با قیمت ۶۹۹ دلار راهی بازار شد و انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۱ اف ای با همین قیمت در اختیار کاربران قرار بگیرد. گلکسی اس ۲۰ اف ای از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود این موضوع را در گلکسی اس ۲۱ اف ای هم شاهد باشیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید