قیمت گوشی‌های سامسونگ Galaxy A52 5G و A72 لو رفت!

قیمت گوشی‌های سامسونگ Galaxy A52 5G به قیمت 449 یورو و A72 با 256 گیگ حافظه 509 یورو است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سامسونگ اخیرا ارزان‌ترین تلفن هوشمند 5G خود به نام Galaxy A32 5G را معرفی کرده است، اما این شرکت کره‌ای دو گوشی دیگر با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G نیز در دسترس دارد که Galaxy A52 و A72 نام دارند. پیش بینی می‌شود هر دو تلفن هوشمند میان رده در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ وارد بازار کند و این دو گوشی در انواع 4G و 5G در دسترس خواهند بود. از آنجا که می‌دانیم گلکسی A32 5G اکنون در سراسر اروپا با قیمت ۲۸۰ یورو به فروش می‌رسد،کاملا منطقی است که تصور کنیم دو تلفن هوشمند 5G آینده هزینه بسیار بالاتری خواهند داشت. اکنون می‌دانیم که این فرض صد درصد دقیق بوده و GalaxyClub اعلام کرده که قیمت دو گوشی Galaxy A52 و A72 را کشف کرده است.

قیمت گوشی‌های جدید سامسونگ گلکسی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ به نظر می‌رسد که این تلفن‌ها در پرتال قیمت آلمانی Idealo به طور خلاصه ذکر شده‌اند. بر اساس فهرست منتشر شده مدل ارزان‌ A52 یعنی گوشیGalaxy A52 128 گیگابایتی با قابلیت 4G به قیمت ۳۶۹ یورو به فروش می‌رسد، در حالی که مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۴۲۹ یورو در دسترس خواهد بود. برای کسانی که مایل به استفاده از نسخه 5G هستند، گوشی Galaxy A52 مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴۴۹ یورو قیمت دارد، در حالی که مدل ۲۵۶ گیگابایتی با ۵۰۹ یورو به فروش می‌رسد.

متاسفانه Idealo قیمت نسخه 5G Galaxy A72 را ذکر نکرده است، اما می‌دانیم قیمت مدل 4G با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت ۴۴۹ یورو است. این در حالی است که ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۵۰۹ یورو به فروش می‌رسد. اگرچه ما تاریخ عرضه هیچ یک از تاریخ این دو گوشی نمی‌دانیم، اما انتظار داریم طی هفته‌های آینده رونمایی شوند.

  • الهه ارسالی در

    قیمتشون چنده

  • ali mahdavy ارسالی در

    اگه بخوایم a72 4g هم بگیریم با این وضعیت قیمت ها حداقل باید 10 تومن هزینه کنیم. اخه چرا؟!!؟ دیگه یه گوشی خریدنم آرزومون شده بخدا

دیدگاه تان را بنویسید