علت اختلاف بیرانوند و پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد میزان پرداختی هایی که به بیرانوند در سال های حضورش در این تیم داشته متفاوت با رقمی است که وی اکنون مدعی دریافت آن است و حتی طبق برخی برآوردها پول بیشتری هم به بیرانوند پرداخت شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علیرضا بیرانوند پیش از اتمام لیگ نوزدهم تیم پرسپولیس را برای حضور در آنتورپ بلژیک ترک کرد. 

این بازیکن طبق بندی که در زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد در قرارداد خود با پرسپولیس اضافه کرده بود که البته طبق نظر مهدی رسول پناه، سرپرست سابق و تیم مدیریتی فعلی باشگاه مصوبه هیات مدیره را نداشته و با احتساب آپشن‌های قراردادش مدعی است سرخ پوشان باید مبلغی حدود ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به وی پرداخت کنند.  

به همین دلیل وکیل دروازه بان تیم ملی قبل از اتمام سال گذشته علیه پرسپولیس در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال طرح شکایت کرد و خواستار دریافت این مبلغ شد‌.

این در شرایطی است که مدیران پرسپولیس با نظر تیم حقوقی این باشگاه اعتقاد دارند بیرانوند در مبنای محاسبات خود دچار اشتباهاتی شده و برهمین اساس آنها هم در پاسخ به شکایت بیرانوند علیه وی طرح دعوا کرده و در لایحه خود از نظرات پنج وکیل پایه یک دادگستری استفاده کرده‌اند.  

باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد میزان پرداختی هایی که به بیرانوند در سال های حضورش در این تیم داشته متفاوت با رقمی است که وی اکنون مدعی دریافت آن است و حتی طبق برخی برآوردها پول بیشتری هم به بیرانوند پرداخت شده است.

پرسپولیس لایحه خود را تا تاریخ مدنظر کمیته وضعیت یعنی ۱۰ فروردین به کمیته وضعیت ارائه کرده و اکنون منتظر اعلام نظر این کمیته درباره پرونده مذکور است.

 

دیدگاه تان را بنویسید