خلیل زاده خیال استقلالی ها را راحت کرد

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت میلیچ گفت: به امید خدا این موضوع هم حل می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، اسماعیل خلیل زاده پس از خروج از باشگاه استقلال درباره بدهی‌های جدید این باشگاه گفت: طبق اطلاعاتی که من دارم، حدود دو سه ماه پیش آقای شعبانی این موضوع را به من اعلام کردند که آقای سعادتمند هم این موضوع را گفتند و ما هم به بخش مالی ارجاع دادیم که بررسی کنند. بعد از بررسی، قرار شد گزارش را بیاورند که چگونه واریزی صورت گرفته و تا جاییکه من می‌دانم آقای شعبانی چک را داده و باید ببینیم که به کدام قسمت این پرداخت شده است. 

او ادامه داد: طبق گفته آقای سعادتمند این رقم برای پرداخت به دیاباته خرج شده اما چیزی که اینجا مهم است، قراردادی است که مابین پرداخت کننده پول و باشگاه امضا شده است. بخش حقوقی باشگاه به این قرارداد در دادگاه اعتراض کرده و در دادگاه قابل رسیدگی است. 

تکلیف این قرارداد چیست؟ خلیل زاده در این باره گفت: این قرارداد زیر نظر مجموعه اعضای هیات مدیره باشگاه نبوده و مدیرعامل امضا کرده است. به امید خدا دادگاه در این باره تصمیم گیری می‌کند.

خلیل زاده درخصوص محمد دانشگر گفت: نسبت به بازیکنان آقای مددی توضیح می‌دهند.

رئیس هیات مدیره باشگاه درباره قرارداد با شرکت مینو هم گفت: من اطلاعاتی ندارم، در رابطه با این قصه آقای مددی توضیح می‌دهند که چه اتفاقی افتاده است. درباره قرارداد قبلی هم ارکان باشگاه حضور نداشتند و آقای مدیرعامل امضا کرده‌اند. در حال حاضر بخض حقوقی باشگاه به قرارداد چون حکم داوری بوده اعتراض کرده و در دادگاه تکلیف مشخص می‌شود.

خلیل زاده درباره اضافه شدن علی نامداری به هیات مدیره استقلال همینطور گفت: فعلا ایشان مشاور باشگاه هستند که اگر خدا بخواهد به جمع ما اضافه می‌شود. به من حکمی در این باره اعلام نشده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه همچنین درباره اعتراض بازیکنان رده پایه به مسائل مالی بیان کرد: امروز گفتند که اطلاعات و آماری جمع آوری شود که در اختیار ما قرار بگیرد. در جلسه بعدی مطرح خواهد شد و باید ببینیم که تکلیف جلسه چه می‌شود که بعدا در این باره صحبت می‌کنم.

او همینطور درباره وضعیت امین قاسمی نژاد گفت: گذشته‌ها گذشته است، الان تیم به طرف آسیا می‌رود، اگر ما بازیکنی را نمی‌خواستیم که به سراغش نمی‌رفتیم. سرمربی بازیکن را می‌خواهد و اعضای باشگاه هم به دنبالش می‌روند اما باید همه چیز قانونی دنبال شود و گرفتاری برای باشگاه به وجود نیاید.

خلیل زاده همچنین درخصوص وضعیت هروویه میلیچ عنوان کرد: به امید خدا این موضوع هم حل می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید