کارشناس داوری دیدار پدیده و پرسپولیس

کارشناس داوری فوتبال ایران از قضاوت علی صفایی در دیدار تیم‌های پدیده خراسان و پرسپولیس تمجید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حیدر سلیمانی درباره قضاوت علی صفایی در دیدار تیم‌های پدیده خراسان و پرسپولیس گفت: صفایی داوری باتجربه است و امروز هم بسیار خوب دوید. او در تمام صحنه‌ها حاضر بود و اخطارهایی که داد کاملاً درست بود. تنها در یک صحنه که مهاجم پدیده روی خط محوطه جریمه با میلاد سرلک برخورد کرد که صفایی به دلیل بی‌احتیاطی، باید به بازیکن پدیده اخطار می‌داد. داور سایر صحنه‌ها را به خوبی مدیریت کرد.

وی با تمجید از دو کمک داور مسابقه اظهار داشت: کمک داوران، دو آفساید میلیمتری اعلام کردند که درست بود و در مجموع، شاهد قضاوت بسیار خوبی بودیم. با این حال وضعیت نیمکت تیم‌ها از لحاظ اخطار گرفتن نگران‌کننده است و چنین شرایطی را در دنیا ندیده‌ام. نیمکت سایر تیم‌های جهان هر چند بازی یک بار کارت زرد می‌گیرند، اما در ایران می‌بینیم که نیمکت تیم‌ها در هر بازی اخطار دریافت می‌کنند. این اتفاق برای نیمکت فنی که باید هدایت بازیکنان را بر عهده داشته باشند، اصلاً شایسته و خوب نیست.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد صحنه مشکوک به پنالتی برای پدیده بیان کرد: در دقیقه 87، توپ به بدن مدافع پرسپولیس خورد که مهاجم پدیده معتقد بود داور باید پنالتی اعلام کند. اگر آن توپ به دست مدافع پرسپولیس هم برخورد کرده باشد، دست بازیکن به بدنش چسبیده بود و هَند به شمار نمی‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید