جی پلاس/ ابتکار جالب سونی برای حذف دسته بازی‌ها

PS5 را می‌توانید با یک موز هم بازی کنید!

یک اپلیکیشین انحصاری سیستمی تطبیق‌پذیر و همه‌کاره را معرفی کرده که به شما امکان می‌دهد تا از اشیای ساده خانگی و حتی یک موز، به جای دسته بازی استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه علم و فناوری جی پلاس؛ تا امروز جوی استیک ها یا دسته های بازی‌ مرسوم برای بازی‌های ویدئویی تنها روش منتخب مردم بوده‌اند و رقیبی در بازار نداشته‌اند. اما، یک اپلیکیشین تحت امتیاز شرکت سونی می خواهد قواعد مرسوم را تغییر دهد. سونی می گوید شما برای بازی کردن ps5 می توانید از یک موز استفاده کنید. فقط اجازه ندهید پیش از بازی کسی دسته بازی شما را بخورد!

به اعتقاد سونی اگر کاربر بتواند از ابزار ساده، ارزان و غیرالکترونیکی به عنوان ابزار جنبی بازی ویدئویی استفاده کند، برایش جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

با استفاده از این سیستم که هنوز به ثبت نرسیده، قادر خواهید بود با استفاده از یک شیء ساده خانگی یا هر چیزی که غیرنورانی باشد، به جای دسته بازی استفاده کنید.

تصویر زیر نشان می‌دهد که دکمه‌های X و مثلث روی بخش‌های مختلف پوست موز ترسیم شده‌اند. علاوه بر موز، سونی به اشیایی مانند پرتقال، فنجان یا خودکار هم اشاره می‌کند.

پلی استیشن

شرکت سونی در تجربه کردن دسته‌‌های بازی بیگانه نیست. برای مثال چندی پیش این شرکت از دسته بازی‌ DualSense رونمایی کرد. ویژگی‌های لمسی، تریگرهای جدید، قرار گرفتن دکمه Create به جای Share، میکروفون داخلی، شارژ با پورت USB-C و یک طراحی دو رنگ جذاب از ویژگی‌های قابل‌توجه این دسته بازی بوده‌اند.

هنوز مطمئن نیستیم که آیا این اپلیکیشین مؤثر خواهد بود یا خیر، اما از همین الان تمایل داریم با دسته بازی موزی بازی کنیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید