رونمایی از فیس لیفت مینی کوپر ۲۰۲۲ + مشخصات فنی و تصاویر

شرکت مینی بروزرسانی سال 2022 را برای مدل کوپر اعلام کرده که شامل نسخه‌های روباز، کوپه، JCW و برقی این خودرو یعنی کوپر SE خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مینی کوپر ۲۰۲۲ با ظاهری کاملاً متغیر همراه موتور و امکاناتی به‌روز شده وارد بازار جهانی خودرو می‌شود که دارای سبک ظاهری متفاوت و امکانات شخصی سازی است. کوپر در سبک‌های بدنه سه و پنج در و همچنین کانورتیبل راگ تاپ ارائه می‌شود. خریداران می‌توانند از بین موتور‌های ۳ سیلندر ۱۳۴ اسب بخاری یا چهار سیلندر ۱۸۹ اسب بخاری یکی را انتخاب کنند که نمونه دوم مناسب‌تر با شاسی سرگرم کننده در رانندگی مینی است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ در حالی که مدل‌های پایه برچسب قیمتی مقرون به صرفه‌ای دارند، مدل‌های مجهزتر S با ورود به قلمرو اتومبیل‌های لوکس، آن‌ها را در رقابت با سدان‌های کوچک و هاچ بک‌های مرسدس بنز و BMW قرار می‌دهند. هنوز کوپر گزینه خوبی برای رانندگانی است که به همان اندازه که از لذت رانندگی قدردانی می‌کنند، به سبک علاقمندی خود اهمیت می‌دهند.

مینی به مدل کوپر یک مدل فیس لیفت برای مدل ۲۰۲۲ داده است که متشکل از سپر‌های جلو و عقب به روز شده، جلو پنجره و طرح‌های جدید چرخ و معرفی برخی از رنگ‌های جدید جسورانه، از جمله گزینه سقف Multitone با تغییر رنگ سرد است. در داخل چندین مورد به روز شده نیز دیده می‌شود، از جمله فرمان جدیدی که طراحی شده است، یک گزینه جدید برای روکش مبلمان با طرح چکر و همچنین منافذ بازکننده هوا وجود دارد.

M5MFRYhykTCd

مینی همچنین برخی از تریم‌های داخلی را اصلاح و تغییراتی در سیستم سرگرمی ایجاد کرده است و صفحه نمایش بزرگتر ۸.۸ اینچی را در سراسر خط تولید کرده است.  اکنون که جعبه دنده دستی بازگشته است، بسیاری آن را انتخاب می کنند.

مینی کوپر ۲۰۲۲

موتور استاندارد یک پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۵ لیتری ۱۳۴ اسب بخاری است که توربوشارژ را تولید می‌کند و در این وسیله نقلیه سبک و کوچک، مقدار زیادی فیبر فراهم می‌کند. تمام مینی‌های موجود در این خط با پیشرانه جلو حرکت می‌کنند. این مینی‌ها بدون توجه به انتخاب موتور از قابلیت پاسخگویی و سرعت بالایی برخوردار هستند، اما بسیاری مدل‌های S را دوست دارند که دارای یک چهار سیلندر ۲.۰ لیتری ۱۸۹ اسب بخاری توربو هستند.

مینی کوپر ۲۰۲۲

صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این خودرو  ۶.۲ ثانیه است. هرچند تغییرات بیرونی کوپر مدل ۲۰۲۲ نسبتاً جزئی هستند، اما مینی تعدادی پکیج و تریم جدید را هم برای آن ارائه کرده است. یکی از این پکیج‌ها سقف چندرنگ است که در اینجا طرح دو رنگ آبی تیره و روشن در ابتدا و میانۀ سقف و رنگ مشکی در انتها را مشاهده می‌کنید.

مینی کوپر ۲۰۲۲

این تنها یکی از چند ترکیب رنگ مختلفی است که برای همهٔ مدل‌های کوپر هاچ‌بک به‌جز نسخهٔ JCW قابل سفارش است. علاوه بر این، خریداران می‌توانند پکیج مشکی پیانو را هم سفارش دهند که حالا قطعات بیرونی بیشتری را شامل می‌شود و حلقهٔ چراغ‌های جلو، قاب چراغ‌های عقب، قاب آینه‌های جانبی، دستگیرهٔ درها، درب باک، سر اگزوز‌ها و تریم جلوپنجره را به رنگ مشکی براق درمی‌آورد.

دیدگاه تان را بنویسید