بازگشت رضا رویگری با فیلم جدید سیروس مقدم

تسنیم نوشت: حال رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون رو به بهبود است و به‌زودی با کار سیروس مقدم و آرش معیریان برخواهد گشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رضا رویگری، نامی آشنا است که در این چند سال به دلیل سکته ناگهانی، تک و توک از او کار سینمایی و تلویزیونی دیدیم. این روزها، حال این بازیگر رو به بهبودی است و با کمک یک عصا راه می‌رود و هرچه زودتر به عرصه تلویزیون و سینما، بازخواهد گشت.

تسنیم نوشت؛ او که این روزها، حال بهتری دارد، جلویِ دوربین طولانی‌ترین سریال تلویزیون هم حاضر شده است. همان سریالی که این روزها، پوریا آذربایجانی با نام «برف بی‌صدا می‌بارد» فیلمبرداری می‌کند. رویگری در این‌باره گفت: «چند قسمت از کار را در امامزاده قاسم فیلمبرداری کردیم و بعد از تعطیلات نوروز دوباره جلویِ دوربین این سریال خواهم رفت.»

او همچنین به حضور در دو کار دیگر هم اشاره کرد و توضیح داد: «یکی سریال جدید سیروس مقدم است که احتمالاً «جزیره» نام دارد و دیگری سریال «نقش خاک» آرش معیریان است که این روزها در همدان فیلمبرداری می‌شود.»

رویگری در پایان گفت‌وگو،  برای مردم در ۱۴۰۰ آرزوی بهترین‌ها کرد و گفت که با دعای مردم، صدایش هم درست می‌شود و با اتفاقات بهتری به عرصه هنر بازخواهد گشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید