جی پلاس

"عشق است فقط پرسپولیس" رمز خروج کنعانی زادگان!

مدافع جوان پرسپولیس به گونه ای به اخبار جدایی از این تیم و رفتن به لیگ قطر واکنش نشان داده که ممکن است در آینده او را در وضعیتی مشابه به شجاع خلیل زاده قرار دهد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ مدت ها است که زمزمه های جدایی محمدحسین کنعانی‌ زادگان از پرسپولیس شنیده می‌شود. این مدافع در ابتدای فصل به علت کم بودن دستمزدش چندین روز در تمرینات شرکت نکرد اما در نهایت به علت داشتن قرارداد راهی تمرین شد تا سال پایانی قرارداد خود را سپری کند و در بحبوحه جدایی شجاع خلیل زاده با طرفداران تیمش رو به رو نشود.

در همان روزها اخباری مبنی بر علاقه مندی چند تیم قطری به مدافع ملی پوش پرسپولیس وجود داشت اما چاره ای جز همکاری کنعانی زادگان با قرمزپوشان پایتخت نبود تا اینکه در فاصله نیم فصل مانده تا اتمام این فصل، رسانه های مختلف از توافق مدافع جوان و آینده دار سرخپوشان با یک تیم قطری خبر داده اند که با توجه به وضعیت قرارداد و همینطور دستمزد احتمالی او در قطر، دور از ذهن نیست.

با این حال، کنعانی زادگان در نخستین واکنش خود به موضوع جدایی از پرسپولیس در پایان فصل، موضوع را پیچیده تر کرده است و دقیقا در راهی قدم بر می دارد که پیش از او خلیل زاده آن مسیر را طی کرده است. کنعانی در واکنش به خبر جدایی اش از این تیم گفت: «عشق است فقط پرسپولیس.»

بیان این جملات باعث شده در کانال های هواداری، پرسپولیسی ها این موضوع را به منزله عشق و علاقه او به پرسپولیس و ماندنش در این تیم برای سال های آینده تلقی کنند اما واقعیت این است که هنوز برای هوادار ایرانی جا نیافتاده که رفتن از تیمی به تیم دیگر به خصوص در لیگ قطر، ارتباطی به عشق و علاقه به استقلال یا پرسپولیس ندارد.

کنعانی در حالی که می توانست به راحتی موضوع را رد، تایید یا به زمان دیگری موکول کند، جملات هوادارپسندی را به زبان آورده که اگر پا را از ایران فراتر بگذارد، تبدیل به چماقی می شود و روی سر خودش فرود می آید تا به این ترتیب خودش بیشتر از هر کسی از بیان احساسش به پرسپولیس ضرر کند.

البته هنوز دیر نیست و کنعانی زادگان می تواند در باقی مانده فصل جاری، در صورتی که قصد رفتن از جمع سرخپوشان و کسب درآمد بیشتر در لیگ ستارگان قطر را داشته باشد، صادقانه با هواداران صحبت کند یا اصلا هیچ کلامی به زبان نیاورد تا موجب ناراحتی هواداران پرسپولیس شود.

نحوه جدایی وحید امیری و شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، دو راه مختلف است که اولی بدون بیان کلامی، به ترکیه رفت و با استقبال هوادار به ایران بازگشت ولی دومی با بیان جملاتی که در میان هواداران مشتری های بسیاری دارد، تبدیل به بزرگترین حاشیه سال 99 شد.

دیدگاه تان را بنویسید