واکنش استاندار گلستان به ماجرای تعرض به دو کودک گنبدی

هادی حق شناس استاندار گلستان تاکید کرد: دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان فرد تعرض کننده به دو کودک را مجازات می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ استاندار گلستان با اشاره به حادثه تعرض به دو کودک گنبدی، گفت: دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرد خاطی را مجازات می کند.

هادی حق شناس امروز با حضور در فرمانداری گنبد کاووس اظهار کرد: حادثه سد گلستان حادثه ای تلخ بود و دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حکم فرد خاطی را صادر خواهد کرد تا متخلف مطابق قانون مجازات شود.

وی افزود: تعرض به دو کودک معصوم حادثه ای تلخ بود که خوشبختانه تمام دستگاه های مسئول از ابتدا به پرونده ورود کردند و انشاالله دستگاه قضایی مطابق قانون فرد خاطی را مجازات خواهد کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: از بزرگان و مسئولان گنبد کاووس و به ویژه جوانان گنبدی به واسطه صبر و تحمل تشکر می کنم که اجازه ندادند ضد انقلاب از این حادثه تلخ سوء استفاده کند.

حق شناس گفت: خوشبختانه همراهی تمام دستگاه ها بگونه ایست که اجازه نخواهیم داد رسانه های بیگانه خدشه ای به وحدت استان وارد کنند.

به گزارش ایسنا، اول فروردین‌ماه امسال در پی انتشار خبری مبنی بر تعرض به دو کودک ۷ و ۸ ساله در یکی از روستاهای گنبدکاووس، ناراحتی و حساسیت زیادی بین مردم منطقه ایجاد شد و بلافاصله دادستانی به موضوع ورود کرد.

پزشکی قانونی گنبدکاووس، پس از بررسی موضوع تجاوز به این دو کودک را رد کرد. دادستانی به اتهام آدم‌ربایی برای متهم که مردی ۵۵ ساله است، قرار بازداشت موقت صادر و متهم روانه زندان شد.

رییس کل دادگستری استان گلستان هم روز گذشته گفت که این پرونده با سرعت و قاطعیت رسیدگی می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید