آن روی اسکوچیچ! بازیکنی اشتباهش را تکرار کند بیرونش می کنم

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی که اگر یکی از بازیکنانت اشتباه بدی مرتکب شود، چه واکنشی دارید، گفت: اتفاقی است که می افتد اما اگر فوتبال خیلی آسان است؛ اگر شما یک دروازه بان و فوروارد خوبی داشته باشید؛ من بقیه را سازمان دهی می کنم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در برنامه کتاب باز حاضر شد و یک چهره جدید از خود به نمایش گذاشت.

دراگان درباره کتاب و نویسنده های مورد علاقه خود و زمینه مطالعاتی اش گفت: تمام کتاب‌های علوم اجتماعی، روانشناسی و روابط با رسانه‌ها که مرتبط با کارم باشد را می‌خوانم؛ همیشه به شوخی می‌گویم آدم‌ها هم مثل موبایل، نسل جدید دارند. من الان نسل هفتم خودم هستم و این تغییرات را مدیون کتابم. بورخس مورد علاقه ام نیست. یک جمله دارد که می گوید "چیزهای احمقانه زیادی است که مردم به آن علاقه دارند که یکی از آن ها فوتبال است"؛ این جمله باعث شد او از چشمم بیفتد.

او درباره اینکه آیا از شغل خود، مربی گری فوتبال راضی است یا خیر، اظهار کرد: پائولو کوئیلو محبوب ترین نویسنده من است . او همیشه درباره طی کردن مسیر صحبت می کند و من فکر می کنم در این مسیر قرار گرفتم و خوشحالم. من کارم را انجام می دهم چون عاشق آن هستم. وقتی عاشق چیزی هستید نمی توانید دلیل خاصی برایش بگوید. محیط و علاقه پدرم به فوتبال خیلی در انتخاب شغلم تاثیر گذار بود.شاید بتوانم کارهای دیگری هم انجام بدهم اما از مربیگری فوتبال لذت می‌برم و فکر می‌کنم در آن موفق بودم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که اگر یکی از بازیکنانت اشتباه بدی مرتکب شود، چه واکنشی دارید، گفت: اتفاقی است که می افتد اما اگر چندین بار تکرار شود بیرونش می کنم! فوتبال خیلی آسان است؛ اگر شما یک دروازه بان و فوروارد خوبی داشته باشید؛ من بقیه را سازمان دهی می کنم.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران گفت: آن قدر آنالیز کردم، خسته شدم. تشنه شروع بازی‌های تیم ملی هستم، تا این آنالیزها را در زمین پیاده کنیم. از آن دست مربیانی هستم که از تغییر و ریسک در ترکیب نمی‌ترسم که این را می‌توانید در دو بازی قبلی تیم ملی ببینید. هیچ‌وقت نگران از دست دادن کارم نیستم بلکه نگران از دست دادن شخصیتم هستم. به مسائل حاشیه‌ای مثل اینستاگرام توجه چندانی ندارم.

او درباره سختی خط زدن نام بازیکنان برای یک مربی گفت: برای سرمربی این کار خیلی سختی است چرا که با تصمیماتش ممکن است روابطش با آن ها تغییر کند اما من سعی می کنم زمان زیادی برای این کار بگذارم. به هر حال این تفاوت نظرات سرمربی و بازیکن است و طبیعی است که بازیکن به تیم فکر نکند اما من به عنوان یک سرمربی باید به کل تیم فکر کنم. وقتی شما می بازید خبرنگارها درباره بازیکنانی که بازی نکردند از شما می پرسند و قطعا آن ها بهترین بازیکنان زمین هستند، چون نبودند که اشتباه کنند!

 

دیدگاه تان را بنویسید